Aquest dissabte, 1 de juny, la Rectoria de Godmar de Callús serà l'escenari de l'espectacle operístic Lucia di Lammermoor, una peça del cèlebre compositor italià Gaetano Donizetti, autor, també, d'obres com Don Pasquale o L'elisir d'amore. En aquest cas, la part interpretativa i musical anirà a càrrec del conjunt Sull'Aria, de l'Aula de Cant del Conservatori Superior de Badalona.
Inspirada en l'obra de Walter Scott The Bride de Lammermoor, Lucia di Lammermoor situa el seu argument a començaments del segle XVII, quan Lucía, una jove escocesa, és obligada, pel seu germà Enrico, a casar-se amb Arturo, un home poderós però que ella no estima. El seu cor pertany a l'humil Edgardo. Malgrat els intents de portar el seu romanç en secret, Enrico el descobreix, i ho enreda tot.
L'òpera començarà a dos quarts del vuit del vespre i les entrades per a veure-la (a 10 euros) podran adquirir-se a la mateixa Rectoria de Godmar, una estona abans que comenci la funció o bé anant presencialment a l'Ajuntament de Callús.
La tragèdia amorosa «Lucia di Lammermoor» farà les delícies dels amants de l'òpera a Callús
L'espectacle es podrà veure aquest dissabte a la tarda a la Rectoria de Godmar
Ara a portada
-
Societat La Moreneta surt en processó per primer cop aquest segle davant milers de persones a Montserrat Redacció
-
Societat S'estrena un documental sobre la vida dels monjos de Montserrat després de dos anys de rodatge Redacció
-
Economia Una entitat assegura que l'Escorxador del Moianès sacrifica més del doble de porcs diaris permesos Redacció
-
-
Publicat el 28 de maig de 2019 a les 11:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes