El proper diumenge, 9 de gener a les 7 de la tarda, el Teatre Kursaal acollirà el IX Concert de Reis que organitza el Rotary Club Manresa-Bages. Aquesta proposta, ja consolidada en el calendari de les festes de Nadal, té finalitats solidàries ja que els beneficis que s'obtenen serveixen com a dotació econòmica per al Premi Simeó Selga, que enguany ha recaigut en l'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer i Altres Demències del Bages, Berguedà i Solsonès (AFABBS). El concert anirà a càrrec de Slovak Sinfonietta de Zilina, una reconeguda orquestra d'Eslovàquia amb més de 50 músics que oferirà "La Gran Gala Strauss".
En l'edició de l'any passat l'import assolit va ser d'uns 6.000 euros que es van entregar Banc dels Aliments de Manresa. Enguany, l'entitat guanyadora, l'AFABBS, destinarà els beneficis del concert a executar un projecte que té, com a principal objectiu, oferir un espai de formació contínua com a suport als familiars dels malalts amb demència.
El Rotary Club Manresa-Bages entregarà el premi en el decurs del Concert de Reis que programa amb la col·laboració de l'Ajuntament de Manresa i d'un centenar d'empreses de la comarca del Bages. Les entrades es poden adquirir a les guixetes del Teatre Kursaal per un preu de 24 euros.
L'Slovak Sinfonietta de Zilina, al Concert de Reis del Rotary
Els beneficis obtinguts es destinaran a l'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer i Altres Demències del Bages, Berguedà i Solsonès
Ara a portada
Publicat el 31 de desembre de 2010 a les 09:52
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Santpedor obre la convocatòria per participar en el 13è Concurs de Música Jove
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral
-
Cultura i Mitjans Manresa completa un dels Sant Jordi més lluïts dels darrers anys
-
Cultura i Mitjans L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes