La sala gran del Kursaal acollirà dijous (19 h) i divendres (20 h) l'espectacle Currents dels israelians Mayumana, una de les companyies més prestigioses i de referència mundial en dansa i percussió, amb una trajectòria de 20 anys d'activitat amb més de 156.000 exhibicions. Les entrades per dijous ja estan exhaurides amb el 70% de l'aforament, però n'hi ha de disponibles per a la funció de divendres, en què ja estarà permès el 100% de l'aforament.
Mayumana Currents, dirigit per Boaz Berman, va ser creat per al Festival de la Llum de Jerusalem i està inspirat en la disputa històrica que van mantenir els dos empresaris i inventors Thomas Alva Edison (creador del corrent continu) i Nikola Tesla (corrent altern, que s'utilitza fins avui). Amb aquesta temàtica el grup inclou sons electrònics sumats a la percussió que realcen l'espectacle.
Basat en la Batalla dels Corrents de finals del segle XIX, en l'escenari es presenta a pura dansa i percussió un veritable viatge de dos sectors enfrontats, tots dos amb estètiques artístiques diferents que mostren el que sembla una disputa dialogada amb llums i sons propis.
Durant l'espectacle s'aplicaran les mesures recomanades per les autoritats sanitàries amb l'ús de mascareta durant tota la funció.
Les entrades per a la funció de divendres tenen un preu de 35 euros; i de 20 euros per als menors de 16 anys. Es poden comprar a per internet i a la taquilla (matins d'11 h a 13 h i tardes de 18 h a 20 h).
[noticia]101414[/noticia]
Mayumana, una de les companyies de dansa i percussió més prestigioses de món, al Kursaal dijous i divendres
Amb l'aixecament de la restricció del 70% de l'aforament a partir d'aquest divendres, encara hi ha entrades disponibles per aquest dia
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de gener de 2022 a les 19:13
Actualitzat el 26 de gener de 2022 a les 19:21
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans ERC qüestiona la cessió de Vallhonesta i reclama que l'ermita sigui propietat pública
-
Cultura i Mitjans «Esclat», de Jordi Cirera, guanya el concurs de cartell de la Festa Major de Sallent 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà les primeres Jornades d'Arc Barroc de Catalunya
-
Cultura i Mitjans La Tomacada reuneix més de 250 persones a Sant Fruitós en la seva 12a edició
-
Cultura i Mitjans Unes 1.800 persones participen en les activitats d'estiu per fomentar la convivència i el català a Manresa