El període d'inscripció de la modalitat amb tutoria dels cursos en línia Parla.cat és del 27 de desembre a l'11 de gener. Els cursos s'iniciaran el 17 de gener i acabaran el 12 d'abril.
El Parla.cat té accessibles tots els cursos dels nivells bàsic, elemental, intermedi i suficiència. Cada nivell està organitzat en tres graus amb una programació trimestral. Els aprenents que cursin el tercer grau de cada nivell (Bàsic 3, Elemental 3, Intermedi 3 i Suficiència 3) podran optar a una prova presencial que els permetrà obtenir el certificat de nivell.
El Consorci per a la Normalització Lingüística i l'Institu Ramon Llull gestionen la modalitat amb tutoria, que és de pagament, la qual ofereix als inscrits la possibilitat que un tutor o tutora els guiï i faci el seguiment del seu aprenentatge. Els alumnes en aquesta modalitat poden fer pràctiques orals a les sales de xat de veu moderades pel tutor o tutora.
La Secretaria de Política Lingüística gestiona la modalitat lliure que ofereix els mateixos nivells que la modalitat amb tutoria. En aquesta modalitat els aprenents poden optar per un aprenentatge autònom i gratuït.
El Parla.cat és un entorn d'aprenentatge de català en línia desenvolupat per la Secretaria de Política Lingüística del Departament de la Vicepresidència i l'Institut Ramon Llull en col•laboració amb el Consorci per a la Normalització Lingüística. Té per objectiu posar a disposició de tothom, independentment de l'origen, residència o nivell de coneixement del català, materials didàctics per aprendre la llengua o millorar les habilitats comunicatives.
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
Publicat el
19 de desembre de 2010 a
les 14:03
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Castell de Focs i l'espectacle de drons de la Festa Major de Manresa en imatges
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica els curtmetratges de la Manresa desconeguda de cine després d'omplir la Plana de l'Om
-
Cultura i Mitjans
La caiguda del gegant Hereu marca una ballada de la imatgeria amb èxit de públic
-
Cultura i Mitjans
La Mostra del Correfoc de la Festa Major de Manresa en imatges
-
Cultura i Mitjans
El foc pren la plaça Major abans del gran Correfoc
-
Cultura i Mitjans
Estel Blay reivindica el talent femení i convida Manresa a «mirar amunt»
