Sant Fruitós de Bages dona a conèixer el seu patrimoni cultural en el Dia Internacional dels Museus

La celebració ha finalitzat amb un tast de coca amb llonganissa

  • Sant Fruitós va celebrar dissabte el Dia Internacional dels Museus -
Publicat el 20 de maig de 2025 a les 11:30

Sant Fruitós de Bages ha celebrat aquest dissabte el Dia Internacional dels Museus amb una jornada plena d'activitats per descobrir el patrimoni i els equipaments museístics del municipi.

Durant el dia, el Museu de la Memòria de la Vinya i el Vi ha celebrat una matinal de portes obertes organitzada pel Col·lectiu de Recerca Històrica. A la tarda, els visitants han tingut l'oportunitat de descobrir també el Museu de la Rectoria Vella.

A més, la jornada ha continuat amb una ruta guiada per membre del Col·lectiu de Recerca Històrica, i coneixedor de la història local, Jordi Julià, que ha permès als assistents explorar diversos espais patrimonials del municipi, com La Cooperativa, el Casino o les Tines del carrer Padró, i conèixer-ne la seva història.

La celebració ha finalitzat amb un tast de coca amb llonganissa, una manera de gaudir de la gastronomia local en un dia dedicat a la cultura i el patrimoni.