Igual que l'any passat, la cavalcada dels Reis d'Orient a Sant Salvador de Guardiola ha iniciat el seu recorregut sortint de La Masia del Calvet cap a la plaça del Pi des d'on han passejat pels carrers Sant Salvador, La Llum, Martí i Pol i Santiago Rusiñol fins arribar a l'avinguda de la Generalitat, ja al nucli antic de Guardiola. En aquest punt, les carrosses han enfilat el carrer de la Creu i el carrer de Dalt per descendir pel carrer Marganell, que els ha conduït directament al pavelló esportiu municipal, ple a vessar d'una multitud de nens i nenes amb les seves famílies. Allà tothom ha pogut sopar amb la tradicional sopa d'all, botifarra i xocolata desfeta per refer-se del fred.
Enguany, la recepció que la vila ha fet a Ses Majestats els Reis de l'Orient ha comptat també amb un espectacular castell de focs i l'estrena d'una nova clau que obre totes les cases del municipi, que es conserva a l'Ajuntament, i que l'alcalde Albert Miralda els ha entregat després del parlament institucional de benvinguda.
Melcior, Gaspar i Baltasar han gaudit un any més un bany de multituds, alegria i nervis dels infants, que esperaven poder acostar-se a ells per tal d'assegurar que havien rebut correctament la carta entregada dies endarrere al patge reial.
Els nens i nenes han estat rebuts, un a un, per Ses Majestats, que els han recordat que era imprescindible anar d'hora al llit per tal que ells poguessin fer la feina i portar-los els regals a casa.
Sant Salvador de Guardiola rep els Reis amb castell de focs i el tradicional sopar
Cultura i Mitjans
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
06 de gener de 2017 a
les 08:13
Actualitzat el
06 de gener de 2017 a les
08:15
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova
-
Cultura i Mitjans
La Manresa Desconeguda de Cine tindrà una segona sessió per l'interès que ha generat
-
Cultura i Mitjans
L'Esbart Som Riu d'Or porta la cultura popular de Sant Fruitós fins a Estocolm
-
Cultura i Mitjans
Artés acollirà dissabte una nova audició de sardanes al Parc Municipal
-
Cultura i Mitjans
Castellbell i el Vilar tanca cinc dies de Festa Major amb una elevada participació
-
Cultura i Mitjans
Miki Núñez encapçalarà la Nit de l'Empalme de la Festa Major de Cardona
