Aquest 2017 Sant Vicenç de Castellet celebra el centenari de l'arribada de Ses Majestats els Reis d'Orient al municipi. La regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet i la Comissió de la Cavalcada de Reis preparen una comitiva ampliada i amb un munt de sorpreses per aquest dijous a la tarda, 5 de gener. L'inici del recorregut serà a dos quarts de set de la tarda des del pont d'entrada al municipi amb un castell de focs que també es potencia enguany. Els nens i nenes podran donar la benvinguda amb l'ajuda de les mans de cartró que es van repartir a finals de desembre a totes les escoles del municipi.
Més carrosses
Aquest any s'amplia la comitiva i es comptarà amb un total de set carrosses, que inclouran nous vestuaris, diferents personatges i una ambientació renovada. En paral·lel, es lluirà el logotip del centenari.
Xifra rècord de caramels
Durant tot el recorregut es repartirà la xifra rècord de més de 600 quilos de caramels. La comitiva continuarà la cavalcada cap a l'avinguda Secretari Canal, els carrers Gran i Sant Joan, la Ramoneda, i es continuarà cap a la carretera fins a la Plaça Clavé, en què es farà el final de festa. En aquest punt s'exposaran les carrosses, els infants es podran acostar a Ses Majestats, hi haurà animació i es comptarà amb la participació dels romans.
Tradició des de 1916
La cavalcada de Reis se celebra a Sant Vicenç de Castellet des de 1916. Des de sempre la comitiva ha estat organitzada per una entitat i els seus orígens es remunten a la iniciativa dels grups d'acció catòlica. A posteriori, es va crear una comissió formada per diferents persones que cada any prepara els detalls perquè tot estigui a punt el vespre de cada 5 de gener.
Sant Vicenç amplia la cavalcada de Reis amb més carrosses i nova ambientació
El castell de focs de benvinguda de Ses Majestats els Reis d'Orient serà més potent, es repartirà la xifra rècord de més de 600 quilos de caramels i el final de festa serà a la Plaça Clavé
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de gener de 2017 a les 09:35
Actualitzat el 08 de gener de 2017 a les 23:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major
-
Cultura i Mitjans Aleix Solernou guanya el Premi de Poesia Jove de Centelles amb un poema sobre la memòria de la guerra
-
Cultura i Mitjans El Museu de l'Aigua i el Tèxtil de Manresa, primer de la Catalunya Central a entrar a Apropa Cultura
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós busca Pubilla i Hereu per al 2025: obert el termini de candidatures