El Centre de Normalització Lingüística Montserrat organitza dos tallers de recursos lingüístics en línia amb l'objectiu de divulgar les eines gratuïtes que hi ha a Internet per resoldre dubtes a l'hora d'escriure en català.
Tal com indica el seu nom, el taller servirà per conèixer i per practicar com resoldre els dubtes que se'ns presenten mentre escrivim un text en català. Conèixer els recursos lingüístics disponibles i gratuïts a la xarxa i utilitzar-los facilita la qualitat lingüística de qualsevol tipus de text que s'hagi de produir.
S'han programat dos tallers en horaris diferents. El primer, es durà a terme al Centre Cívic Selves i Carner els dies 7, 14 i 21 de novembre de 18.45 h a 20.45 h; el segon, tindrà lloc al Casal de les Escodines, els dies 25 i 28 de novembre i 2 de desembre, de 10 a 12 h. Per inscriure-s'hi no cal tenir cap certificat de català.
La inscripció és oberta al CNL Montserrat, c. Jaume I, 8, 2n, tel. 938721707, manresa@cpnl.cat, fins al 3 de novembre.
Tallers de recursos en línia per resoldre dubtes lingüístics, a Manresa
Cultura i Mitjans
Organitzats pel Centre de Normalització Lingüística Montserrat
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
17 d’octubre de 2016 a
les 17:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Sant Feliu Sasserra recorda les bruixes executades al Serrat de les Forques
-
Cultura i Mitjans
Moià obre el debat sobre el futur dels equipaments culturals amb la història d'El Casal
-
Cultura i Mitjans
Sant Andreu Salut impulsa una campanya per fomentar l'ús del català als seus centres
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós bateja el passeig de la Rosaleda amb el nom de la científica Josefina Castellví
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós estrena «Voilà! al Teatre» amb tributs a ABBA, Sabina i Adele
-
Cultura i Mitjans
Elena García Caballero gravarà a Manresa un episodi en directe del videopòdcast «El No Silencio»
