El Centre de Normalització Lingüística Montserrat organitza dos tallers de recursos lingüístics en línia amb l'objectiu de divulgar les eines gratuïtes que hi ha a Internet per resoldre dubtes a l'hora d'escriure en català.
Tal com indica el seu nom, el taller servirà per conèixer i per practicar com resoldre els dubtes que se'ns presenten mentre escrivim un text en català. Conèixer els recursos lingüístics disponibles i gratuïts a la xarxa i utilitzar-los facilita la qualitat lingüística de qualsevol tipus de text que s'hagi de produir.
S'han programat dos tallers en horaris diferents. El primer, es durà a terme al Centre Cívic Selves i Carner els dies 7, 14 i 21 de novembre de 18.45 h a 20.45 h; el segon, tindrà lloc al Casal de les Escodines, els dies 25 i 28 de novembre i 2 de desembre, de 10 a 12 h. Per inscriure-s'hi no cal tenir cap certificat de català.
La inscripció és oberta al CNL Montserrat, c. Jaume I, 8, 2n, tel. 938721707, manresa@cpnl.cat, fins al 3 de novembre.
Tallers de recursos en línia per resoldre dubtes lingüístics, a Manresa
Organitzats pel Centre de Normalització Lingüística Montserrat
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2016 a les 17:25
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós obre un concurs per a crear el cartell de la Festa Major d'Estiu i del Batibull
-
Cultura i Mitjans Més de 600 persones gaudeixen del primer cap de setmana de l'Espurnes Barroques
-
Cultura i Mitjans El moianès Marc Recha estrena «Centaures de la nit», un film amb la majoria d'actors cecs
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria recullen el premi Josep Anselm Clavé
-
Cultura i Mitjans Sant Mateu de Bages inaugura les obres de restauració del conjunt històric de Coaner
-
Cultura i Mitjans Cabrianes celebra 125 anys de Caramelles amb èxit de visitants