Gospel + Tribute arribarà el proper dissabte 9 de juny a Sant Fruitós de Bages de la mà de The River Troupe. El concert està programat a les 21.30 h al Cobert de la Màquina del Batre i l'accés serà gratuït per a tothom.
The River Troupe Gospel és un cor sallentí nascut l'any 2010 de la coral La Troupe del Riu i està format per 60 cantaires de dimensió intercomarcal, amb gent de diversos municipis del Bages, entre els quals Sant Fruitós de Bages, i de Barcelona. Un dels trets fonamentals d'aquest cor és la vitalitat, l'energia i la felicitat que transmeten i encomanen al públic, fent que els seus concerts siguin una gran festa i la gent en surti amb ganes de repetir.
Durant els 7 anys de vida que té el cor, han actuat en nombrosos escenaris de la zona i han compartit actuacions amb diversos cantants com Rebeka Brown i el grup Deudeveu, guanyador de la primera edició de l'Oh Happy Day de TV3.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juny de 2018 a les 14:54
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Els Carlins convoca la quarta edició del Premi Jove de Microteatre
-
Cultura i Mitjans Santpedor estrena el Bou Brufadet, una nova bèstia festiva per als més petits
-
Cultura i Mitjans Sant Vicenç de Castellet viu un rècord històric de participació al Ball de Gitanes
-
Cultura i Mitjans Isaac Bosch exposa una retrospectiva de la seva trajectòria com a il·lustrador al MoMa de Manresa
-
Cultura i Mitjans Els contes infantils prenen vida al Teatre Casal Cultural de Sant Fruitós de Bages
-
Cultura i Mitjans Sònia Guedán emociona Santpedor amb un pregó ple de ciència, esperança i compromís en l’inici de la Festa Major