Aquest diumenge 9 d'abril s'obren les portes de la basílica de la Seu de Manresa per a oferir una experiència d'immersió en la grandesa dels espais patrimonials de la ciutat de Manresa.
Un recorregut guiat per a endinsar-se en la bellesa de l'interior i l'exterior de la Basílica. La visita es complimenta amb la pujada a la coberta de la Seu des d'on gaudir de les excepcionals panoràmiques que s'ofereixen de l'entorn de la ciutat i les muntanyes de Montserrat i els Pirineus.
Una jornada d'una hora i mitja per la coneixença i descoberta de l'art gòtic, amb aquesta obra única que té l'empremta de Berenguer de Montagut (arquitecte del Rei Pere III el Cerimoniós), coneixerem la història de la basílica, l'art que exposa, visitarem el museu amb el famosíssim Retaule Florentí (una joia teixida) i després de pujar a les cobertes, finalitzarem la visita amb la degustació d'una copa de vi de la D.O. Pla de Bages per a consolidar l'excel·lència de l'arquitectura catalana del segle XIV.
Aquesta experiència turística es realitzarà cada segon diumenge de mes, a les 12 del migdia, des de l'abril fins a l'octubre del 2017, a excepció del mes d'agost. L'aforament queda limitat a màxim 25 persones per grup.
El preu és de 7 € la tarifa general, de 6 € la reduïda i gratuït per a menors de 8 anys. Per a demanar informació o per a fer reserves podeu trucar al 93 872 14 66 o, enviar un correu a carrerdelbalc@ajmanresa.cat o bé, adquirint les entrades per la web www.manresaturisme.cat.
Aquesta visita es pot complementar amb una visita al Carrer del Balç i fer un diumenge medieval a Manresa.
Tornen les visites guiades a les cobertes de la Seu amb tast de vi de la DO Pla de Bages
Cultura i Mitjans
ARA A PORTADA
-
Política Junts i Nacionalista portaran al ple una moció contra el tràfic de drogues a Manresa Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa vol blindar les subvencions i els contractes municipals davant la corrupció Pere Fontanals
-
Societat El ple de Manresa obrirà la via a comprar el solar de l'Anònima per fer-hi 60 habitatges públics Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
-
Publicat el
07 d’abril de 2017 a
les 16:41
Actualitzat el
07 d’abril de 2017 a les
16:45
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Obrador de la Fira Mediterrània de Manresa impulsa més de 100 projectes en cinc anys
-
Cultura i Mitjans
Súria mostra les restes del mas medieval de la Miranda a les Jornades Europees de Patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Santpedor desvela el seu catàleg inèdit de pergamins en les Jornades Europees de Patrimoni
-
Cultura i Mitjans
Manresa encetarà la Setmana del Turisme Industrial amb els 200 anys de la Fàbrica dels Panyos
-
Cultura i Mitjans
«Músiques de festa major» sonaran a Sant Fruitós amb la Unió Musical del Bages
-
Cultura i Mitjans
«Sota teràpia» destaparà les veritats de tres parelles diumenge al Concurs de Teatre de Fals
