Un centenar de persones van assistir dissabte a la inauguració de la instal·lació de les mules de Jordi Falip i la placa que l'homenatja en un acte emotiu a la rotonda de Cal Ramon de Santpedor.
L'alcalde, Agustí Comas, va començar compartint una anècdota que va viure amb Falip durant el Carnestoltes ara fa uns any. La dona de Falip, Mònica Torras i Llort, va valorar la iniciativa de què les escultures de les mules es quedin a Santpedor i ha agraït a tothom la seva assistència i el seu escalf.
El conjunt escultòric està format per les escultures de les mules de ferro, que s'exhibien durant el Santpedor en Flor, juntament amb una placa d'homenatge on es recullen dos poemes que va escriure sobre aquestes mules, La mula capficada i L'encís de la mula, que l'alcalde ha llegit en veu alta.
Jordi Falip i Sabartés era un activista social i mediambiental, vinculat a la vida cultural, molt estimat al poble que va morir sobtadament l'octubre de 2020 amb 54 anys. Va ser impulsor de la transformació de l'Aiguamoll i col·laborador de la Festa dels Tres Tombs.
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
Un centenar de persones assisteixen a l'homenatge a Jordi Falip a Santpedor
Amb la inauguració de la instal·lació de les mules de ferro a la rotonda de Cal Ramon
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de febrer de 2024 a les 10:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Albert Guinovart estrena una nova «Salve» composta per a l'Escolania de Montserrat
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat publica un nou web sobre l'exili a l'URSS de Montserrat Planas i la seva filla
-
Cultura i Mitjans
Joves del Kursaal conduiran la gala dels Premis Lacetània 2025 al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
El Kapla al Museu torna a omplir i supera els 900 participants en la seva setena edició
-
Cultura i Mitjans
Manresa tornarà a ser capital de la pedra seca el 2027 coincidint amb els 25 anys de la primera Trobada
-
Cultura i Mitjans
Cardona s'adhereix a Pueblos de Película per impulsar el turisme de pantalla al món rural
