L'alumnat del Lacetània treballa el Design Thinking i l'Elevator Pitch a la segona Aula d'Emprenedoria

Ja s'ha fet la primera de les tres sessions d'aquest curs, que es va dedicar a la intel·ligència artificial

Alumnes de l'Institut Lacetània durant una Aula d'Emprenedoria
Alumnes de l'Institut Lacetània durant una Aula d'Emprenedoria | Ins. Lacetània
Redacció
15 de novembre de 2024, 19:23

L'Institut Lacetània de Manresa ha portat a terme la segona de les tres Aules d'Emprenedoria d'aquest any, que ha estat centrada en dues experiències innovadores: una relativa a la metodologia del Design Thinking i l'altre, al voltant de la tècnica de l'Elevator Pitch. Ambdues han anat a càrrec de l'acompanyador empresarial Jordi Puigdellívol.

Aquests tallers s'han adreçat a l'alumnat de diversos cicles, tant de grau mitjà com de grau superior, dins del mòdul professional d'Empresa i Iniciativa Emprenedora, i han permès a l'alumnat aplicar la metodologia innovadora del Design Thinking en els seus projectes i viure tot el procés emprenedor des de l'inici fins la seva finalització. A més a més, l'alumnat també ha tingut l'oportunitat de treballar i posar en pràctica la tècnica de l'Elevator Pitch. El resultat d'aquestes experiències ha estat molt satisfactori. L'alumnat ha gaudit en tot moment de tot el procés i hi ha participat activament.

Les Aules d'Emprenedoria són una iniciativa del Departament d'Educació de la Generalitat finançada pel Ministeri d'Educació i la Unió Europea a través dels fons Next Generation.