Cursos gratuïts de formació per a emprenedors a Manresa

Les noves sessions formen part de l'oferta formativa "Tardor emprenedora 2012", que organitza el CEDEM

Publicat el 19 d’octubre de 2012 a les 14:48

Dones amb idees, els errors més freqüents del jove empresari, com integrar facebook a l'estratègia de comunicació empresarial i com crear la teva empresa cooperativa són les qüestions que es tractaran en els nous cursos gratuïts que ofereix l'Ajuntament de Manresa, adreçats als emprenedors que vulguin crear la seva empresa, empresaris que vulguin millorar la seva gestió o qualsevol persona interessada en la gestió empresarial.

Les noves sessions formen part de l'oferta formativa "Tardor emprenedora 2012", que organitza el Centre de Desenvolupament Empresarial (CEDEM). Es tracta de cursos de poques hores de durada i amb una formació molt pràctica, que tindran lloc al Palau Firal.

Cursos
Dones amb idees
24 hores. Dilluns i dimecres del 22 d'octubre al 7 de novembre de 9.30 a 13.30h.
Formació adreçada a les dones que volen orientar el seu futur professional cap a la creació d'una empresa. S'assoliran els coneixements necessaris per facilitar la posada en marxa d'un projecte empresarial.

Els errors més freqüents del jove empresari
2 hores. Dimarts, 23 d'octubre de 10.00 a 12.00h.
Curs que posa en evidència les errades més freqüents observades en les persones emprenedores, i ajudar a ser realista i no fer castells a l'aire. Pretén donar una informació eficaç per tal de crear la nostra empresa amb èxit, i ajudar a utilitzar el pla d'empresa com a eina de planejament.

Com integrar facebook a l'estratègia de comunicació empresarial
4 hores. Dijous, 25 d'octubre de 9.30 a 13.30h.
Es tractarà de quin paper ha de tenir facebook en l'estratègia de comunicació on line de la nostra empresa, com personalitzar la pàgina web corporativa, quina relació podem tenir amb els nostres usuaris i com fidelitzar-los. Campanyes de publicitat que podem fer a facebook (diferents alternatives, com es contracta i costos). Casos d'èxit, errors freqüents i exemples reals en la utilització de facebook per part de l'empresa.

Com crear la teva empresa cooperativa
24 hores. Dijous i Dilluns, del 25 d'octubre al 20 de desembre de 10.00 a 14.00 h..
El curs va dirigit a emprenedors, emprenedores que tinguin una idea empresarial i vulguin iniciar la seva empresa. L'objectiu del curs és aportar coneixements, oferir assessorament personalitzat i acompanyar la fase inicial de constitució empresarial dels diferents projectes escollits, de forma que en finalitzar el curs estiguin en condicions de constituir-se com a empreses. El curs combina sessions conjuntes i sessions personalitzades per al desenvolupament del projecte emprenedor.

Per a més informació i inscripcions als cursos, cal adreçar-se al telèfon 93 878 76 25 o bé al correu electrònic cedem@ajmanresa.cat