El circuit de Can Padró ha estat punt de trobada per al teixit econòmic, social i polític de la Catalunya Central aquest matí. Prop d'un centenar d'empresaris han participat de la cinquena edició de la jornada de networking de Castellbell i el Vilar que es consolida com a punt de referència i cerca d'oportunitats gràcies al seu format àgil. La sessió, organitzada l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar, la fundació Emi Manresa i el propi circuit de Can Padró posa en contacte empresaris del territori.
Estratègia empresarial
L'estratègia empresarial ha estat el tema tractat en la ponència de la jornada. El consultor Miquel Lladó ha explicat la importància de tenir una estratègia per assolir èxits a nivell empresarial i ha incidit en la importància de saber-se adaptar als canvis de la societat actual i no perdre de vista la possibilitat d'innovar i aprendre cada dia.
Representació política
La jornada ha comptat amb una àmplia representació política. El diputat de Comerç de la Diputació de Barcelona, Òscar Sierra, la presidenta del Consell Comarcal del Bages, Estefania Torrente, l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent i una àmplia representació del propi Ajuntament de Castellbell i el Vilar, però també de municipis propers com és el cas de Sant Vicenç de Castellet.
En el marc de la jornada s'ha constatat la oportunitat que suposa potenciar una trobada d'aquestes característiques al territori i tant Pimec, com l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet han coincidit a treballar de manera conjunta de cara a properes edicions.
La jornada ha finalitzat amb una part més lúdica en què els participants han viscut de ben a prop les exhibicions de motor que habitualment tenen lloc al circuit de Can Padró.
El circuit de Can Padró, punt de trobada empresarial del territori
La cinquena jornada de networking de Castellbell i el Vilar reuneix prop de 100 persones del teixit econòmic, social i polític de la Catalunya Central
Ara a portada
Publicat el 05 d’octubre de 2019 a les 09:45
Actualitzat el 05 d’octubre de 2019 a les 09:48
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible