Joaquim Llena inaugura la nova botiga Nostrum de Barcelona

La companyia té oberts 43 establiments, tot a Barcelona i província

Publicat el 29 de gener de 2010 a les 19:28

El Conseller d'Agricultura amb altres convidats a la inauguració de la nova botiga Nostrum de Barcelona. Catpress

L'empresa de Sant Vicenç de Castellet Nostrum, especialitzada en menjar per emportar, va inaugurar anit a la Via Laietania de Barcelona un nou establiment de la seva cadena amb la presència del conseller d'Agricultura, Joaquim Llena i d'altres autoritats autonòmiques i municipals. El nou punt de venda de Nostrum, el que fa 43 de la xarxa, està pensat com a model de l'expansió que vol portar a terme la companyia en els propers anys.

El president de Nostrum, Quirze Salomó, va manifestar en el seu parlament la voluntat de créixer a grans capitals, tant de l'estat com de diferents països d'Europa. Per la seva banda, el conseller Llena va recordar el perfil emprenedor de la família Salomó, fundadora de Nostrum, exemple de tenacitat, voluntat de treball i creació de riquesa per al país.

El nou establiment és fruit d'un llarg procés d'anàlisi de les necessitats de la població en el sector del menjar per emportar. Està obert durant una important franja horària, permet ampliar l'oferta gastronòmica de Nostrum, i presentar un afinat treball d'interiorisme que facilita l'exposició i l'elecció del menjar i, si es vol, el  consum al mateix local.

Les inversions que ha portat a terme Nostrum, companyia nascuda el 1999, han permès consolidar una xarxa de 43 establiments, la majoria dels quals són a Barcelona i rodalies. Les característiques de l'empresa, amb una plantilla de 140 professionals, són singulars al conjunt de l'estat espanyol.