La manresana Deporvillage fa una ampliació de capital de 2,5 milions

Mediaset i els fundadors de La Nevera Roja són els principals nous accionistes

Publicat el 15 de juliol de 2015 a les 09:38
Actualitzat el 15 de juliol de 2015 a les 09:48

Equip de Deporvillage. Foto: Deporvillage


El portal manresà de material esportiu Deporvillage, especialitzat en ciclisme, running, natació i outdoor, ha anunciat una ampliació de capital de més de 2,5 milions d'euros. Aquesta ronda d'inversió ha estat coberta majoritàriament per l'equip fundador i inversor de la Nevera Roja, liderats per José del Barrio, i el grup de comunicació Mediaset España (Telecinco, Cuatro, Energy, Divinity ...) a través de la seva filial Ad4Ventures i han acompanyat la inversió socis actuals com Cabiedes & Partners i altres accionistes minoritaris.

Aquesta és la segona ronda d'inversió de Deporvillage després de la ronda seed de 300.000 euros realitzada el juliol del 2011 després de guanyar al campus de SeedRocket. En aquests 4 anys ha tingut un creixement espectacular, situant-se com el líder estatal en la venda de material esportiu en el mercat espanyol.

Amb un equip de 30 persones i una mitjana de 300 comandes al dia i més d'un milió de visites al mes, Deporvillage té com a objectiu la consolidació a nivell estatal, així com la seva expansió com a referent en la venda de material esportiu al sud de Europa.

Segons Xavier Pladellorens, CEO de la companyia "aquesta nova ampliació suposarà entrar a la 'champions europea' de les empreses de material esportiu gràcies a l'experiència dels fundadors de La Nevera Roja i la capacitat de comunicació de Mediaset Espanya, que se sumen a l'actual equip de mentors de SeedRocket. No només vam aconseguir un impuls econòmic sinó que amb aquests nous inversors mantenim la nostra política d'incorporar partners que ens ajudin a seguir creixent".

Fundada el 2010 per Xavier Pladellorens (CEO) i Angel Corcuera (COO), va rebre la seva empenta més important al guanyar el concurs Seedrocket, una iniciativa privada duta a terme pels bussines angels més importants del país. Des de llavors, compta amb el suport d'alguns dels noms més reconeguts del món d'internet amb un consell d'administració format per François Derbaix (Toprural), Luis Martin Cabiedes (Cabiedes & Partners), David Tomás (Cyberclik) i molts altres vinculats al entorn de SeedRocket (J. Monleón, I. Arrola, J. Margenat, M.Fodor, C.Blanco, A. Ribera i A. Knapp).

Deporvillage té un catàleg de més de 500 marques i 40.000 productes diferents i compta ja amb més de 100.000 clients repartits entre Espanya, França i Itàlia. El seu públic objectiu són els amants de l'esport que busquen primeres marques a preus competitius i amb una experiència de compra impecable. En 2014 va facturar 6,4m d '€ i aquest any espera superar els 10 M €. Actualment té presència a Espanya, França, Itàlia i Portugal.