La ciutat de Manresa va ser una de les escollides per la Càtedra d'Economia Local i Regional de la Universitat Rovira i Virgili per presentar el projecte de marca de ciutat Manresa, cor de Catalunya a la Jornada Marques de ciutat i territori com a estratègies impulsor es del desenvolupament, que va tenir lloc dimarts passat al Campus Terres de l'Ebre, a Tortosa.
La presentació de Manresa, que estava representada pel gerent de Fira Manresa, Albert Tulleuda, va consistir en una detallada explicació sobre l'estratègia de branding urbà de la ciutat, a partir de la creació de la marca Manresa, cor de Catalunya. L'objectiu principal d'aquesta estratègia és aconseguir la identificació i difusió de la marca tant per part de la ciutadania de Manresa com per a la projecció exterior.
Després de justificar l'adequació del concepte Cor de Catalunya, durant la xerrada es va detallar la presentació oficial de la marca, a través de la campanya de difusió Et porto al Cor, que va tenir com a fi de festa un gran acte al Teatre Conservatori de Manresa amb la presentació del vídeo La llum que portes dins, de Gossos.
A partir d'aquí, es van anar desglossant les diferents accions que s'han anat duent a terme durant els anys 2016 i 2017, com el repartiment de globus en forma de cor als diferents esdeveniments locals i a fires nacionals, la creació de marxandatge corporatiu, i la incorporació del cor i la marca dins altres accions de ciutat, com el Festival Manrusionica, o fins i tot la composició d'una sardana, que ha estat presentada durant la Festa Major d'enguany.
Una altra de les accions destacades presentades va ser la Flashmob que es va realitzar a Plaça Major per part de 400 nens i nenes de les escoles de Manresa el dia dels Drets dels Infants.
Juntament amb Manresa, participaven a la Jornada l'Ajuntament del Vendrell, l'Agència de desenvolupament turístic de la Garrotxa, el centre gastronòmic d'Hostalric, l'Associació Boscos de Bruixes i Bandolers, el Grup d'Acció Local Bajo Aragón Matarraña i l'Ajuntament de Morella.
La marca «Manresa, Cor de Catalunya» es presenta com a referent nacional
Manresa va ser una de les escollides per la Càtedra d'Economia Local i Regional de la Universitat Rovira i Virgili per presentar el projecte de marca de ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’octubre de 2017 a les 12:02
Actualitzat el 27 d’octubre de 2017 a les 12:07
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització