L'Escola Agrària de Manresa oferirà a partir del curs vinent un nou cicle formatiu de grau superior únic a tot l'Estat. Es tracta dels estudis de Paisatgisme i Medi Rural, que s'afegeixen al cicle formatiu de grau mitjà de Producció agroecològica que ja s'imparteix al centre, i que és un referent en agricultura ecològica.
L'Escola Agrària de Manresa és un referent a l'Estat en la formació en agricultura ecològica i ara fa un pas endavant per ampliar horitzons cap a l’acció climàtica, que engloba totes aquelles accions orientades a revertir el canvi climàtic. Per presentar els estudis, es farà una jornada de portes obertes l'11 de maig, a les 6 de la tarda, a la finca de Can Poc Oli.
El nou cicle de grau superior s'adreça a totes aquelles persones que vulguin gestionar una finca agrícola, ramadera o de jardineria o bé fer projectes de restauració del paisatge i disseny de jardins aplicant tècniques agroecològiques, sostenibles i compromeses amb el medi ambient.
El cicle s'imparteix en la modalitat de FP dual, de manera que una part molt important de la formació es fa treballant en diferents finques col·laboradores, que permeten als alumnes aprendre sobre el terreny. Els estudis també fomenten la mobilitat internacional amb la possibilitat de fer una estada de fins a 6 mesos a Dinamarca.
L'Escola Agrària de Manresa impartirà un nou cicle de grau superior únic a tot l'Estat
El centre ha esdevingut un referent en formació en agricultura ecològica
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 06 de maig de 2022 a les 23:53
Actualitzat el 06 de maig de 2022 a les 23:58
Et pot interessar
-
Economia i Empresa
Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa
El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa
Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa
38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa
Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa
UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització
