L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC), gestionada pel Consell Comarcal del Bages, ha atès durant l'any 2011 un total de 4.688 consultes de la ciutadania: 2.303 usuaris s'han adreçat a l'oficina a través de consultes telefòniques; 2.008 han fet la consulta físicament a l'oficina; 343 ho han fet a través de correu electrònic; i 34 han presentat queixes per escrit.
En total, l'OCIC ha tramitat 878 reclamacions, 181 de les quals (un 20,6%) estaven relacionades amb els serveis de telefonia mòbil. Altres dels àmbits que han generat més reclamacions han estat els SMS (13%), l'energia elèctrica (10%), serveis d'internet (10%) i telefonia fixa (9,5%). També hi ha hagut diferents reclamacions relacionades amb agències de viatges, compra d'electrodomèstics i vehicles, factures del gas, etc.
L'Oficina del Consumidor atén 4.688 consultes el 2011
S'han presentat 878 reclamacions, la majoria relacionades amb telefonia mòbil, sms, electricitat i serveis d'internet
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2012 a les 12:20
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització