Els Serveis Locals d'Ocupació de Sant Fruitós de Bages i Navarcles han decidit sumar esforços davant l'alta demanda d'ofertes laborals que és previst que es donin a Sant Fruitós de Bages durant els mesos vinents.
Tres empreses de Sant Fruitós, una al polígon de Santa Anna, una al polígon de la carretera de Berga, i l'altra a Torroella de Baix, preveuen que aviat oferiran més de 200 llocs de treball de diferents perfils professionals.
Per tal que aquesta oferta es pugui prioritzar amb veïns i veïnes del municipi, i de la comarca, l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha estès la mà al consistori navarclí per tal que els Serveis Locals d'Ocupació d'ambdós municipis puguin treballar coordinadament en aquest sentit.
Tan bon punt les empreses activin aquesta demanda, des dels Serveis Locals es contactarà amb els usuaris d'ambdós municipis i comarca que tinguin el perfil professional que es requereix per tal que puguin optar a l'oferta.
Tres grans empreses de Sant Fruitós necessitaran cobrir, pròximament, més de 200 llocs de treball
Els Serveis Locals d'Ocupació de Sant Fruitós de Bages i Navarcles han decidit sumar esforços davant l'alta demanda de treball que arribarà
Ara a portada
Publicat el 22 de març de 2024 a les 11:24
Actualitzat el 22 de març de 2024 a les 13:04
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible