El director esportiu del Kids&Us Manresa, Biel Colominas, ha qualificat JD Notae, el darrer fitxatge de la temporada, com "una oportunitat de mercat després de no passar el reconeixement mèdic a Turquia. Ho vam avaluar amb els nostres serveis mèdics aquí i vam veure que era apte".
Colominas defineix el nou escorta del conjunt bagenc com "un jugador d'altíssim nivell amb capacitat anotadora. Té molts punts a les mans. Pot anotar des de prop la cistella, la mitjana distància i de tres punts. Això és un arma molt important al bàsquet actual.
Un altre aspecte que s'ha valorat des de la direcció esportiva del Kids&Us Manresa és "la gana" que té el jugador després d'un temps de llarga inactivitat per culpa d'una lesió. "Arriba amb ganes de treballar. No només des de la capacitat anotadora sinó també des de la defensa. És molt fort físicament i molt agressiu que té capacitat de pressionar".
Per a Colominas, Notae complementa el joc exterior del conjunt manresà i tenir molts generadors.
