Després de l'èxit de l'any passat, el Triatló CEME- Vall del Cardener torna a Cardona el diumenge 9 de juliol, amb l'organització conjunta del Club Esportiu Mossos d'Esquadra (CEME) i l'Ajuntament de Cardona. La prova, que combina la natació, el ciclisme i el running, és oberta als esportistes amb llicència federativa i també als no federats (amb llicència de dia) i consta de les següents categories: Absoluta, Absolut per equips, Júnior, Sub 23, Veterans1, 2 i 3, Policies i Bombers, i Policies i Bombers Màster 40, en les modalitats masculina i femenina.
La triatló s'iniciarà al Pantà de Sant Ponç amb la prova de natació que constarà de dues voltes per a completar un recorregut de 1.500 metres. Seguidament, es farà la prova de ciclisme, que transcorrerà durant 40 quilòmetres per la zona del Freixinet, Su i el Miracle, el seu punt més alt, per continuar fins a Cardona en un tram que acumularà 560 metres de desnivell positiu. Per acabar, es farà una cursa a peu de 10 quilòmetres amb sortida i arribada a la plaça de la Fira de Cardona, que transcorrerà alguns dels indrets més coneguts de la vila, com el voltant del castell i la muntanya de sal.
L'alcalde de Cardona, Ferran Estruch, valora molt positivament l'organització de l'esdeveniment ja que posiciona la vila en el camp dels grans esdeveniments esportius i apunta, a més, que té un impacte econòmic important per a la vila. Per la seva banda, el regidor d'esports, Sergi Ballesteros, agraeix la col·laboració de totes les institucions i entitats que ho fan possible i destaca la bona coordinació que hi ha entre l'Ajuntament i el Club CEME. Carles Pérez, director executiu de la cursa, destaca que és una prova que prima la seguretat dels participants en circuits tancats que farà les delícies dels esportistes que vinguin. També valora que és una prova més de qualitat que de quantitat, ja que tanca el màxim d'inscrits en 200 participants, i s'afegeix als agraïments a entitats i institucions ja que sense ells no seria possible.
Un any més, els responsables de la Triatló CEME – Vall del Cardener destinaran un percentatge dels ingressos de les inscripcions a la lluita contra la Fibrosi Quística. Per a més informació i per formalitzar la inscripció cal visitar el web: http://triatlodelcardener.cat/
Es demanen voluntaris
A fi i efecte de poder garantir que el funcionament de la prova sigui òptim, l'Ajuntament de Cardona i el Club Esportiu Mossos d'Esquadra demanen a totes aquelles persones que vulguin col·laborar en la seva organització es posin en contacte amb el tècnic municipal d'esports al correu corominasmj@cardona.cat.
Cardona acollirà de nou el Triatló Vall del Cardener el 9 de juliol
Esports
La prova és puntuable per a la Copa Catalana de Triatló i inclou també el cinquè Campionat de Catalunya de Triatló per a policies i bombers
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
26 de juny de 2017 a
les 15:53
Actualitzat el
26 de juny de 2017 a les
16:04
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón amb dos gols en l'últim minut (11-12)
-
Esports
El CE Manresa domina però no passa de l'empat sense gols davant l'Osasuna B (0-0)
-
Esports
El Covisa Manresa guanya a Cocentania i es col·loca a la part alta de Segona B (5-7)
-
Esports
El Pavelló de 1989 i el de 2027: així es diran els dos pavellons esportius de Sant Fruitós
-
Esports
Manresa canviarà el bàsquet per la gimnàstica rítmica amb 200 esportistes al Nou Congost
-
Esports
Covisa Manresa i Ye Faky, amb un balanç idèntic, es mesuraran dissabte a Cocentaina
