Tret de sortida a les obres de construcció de dues pistes de vòlei sorra permanents a la zona del Congost. La capital del Bages comptarà amb un recinte, de 34,5x22 metres, que encabirà dues pistes de vòlei platja i també permetrà el desenvolupament d'una àrea de joc lliure per a la pràctica d'altres esports en sorra.
Els detalls de l'actuació els ha donat a conèixer avui in situ el regidor d'Esports de l'Ajuntament de Manresa, Jordi Serracanta.
"L'objectiu del nou equipament és el de donar resposta a la necessitat de la manca d'aquest espai esportiu a la ciutat detectada en els darrers temps en els quals el voleibol ha anat incrementant el nombre de participants, especialment en la categoria femenina, gràcies al treball i esforç del club Vòlei 6 Manresa", ha puntualitzat el regidor d'Esports.
"Per altra banda", ha afegit Serracanta, "també se'n garanteix l'ús públic per aquells esportistes que ho sol·licitin en la modalitat d'ús lliure per la qual cosa caldrà fer una reserva prèvia de de l'espai".
Aquesta actuació es portarà a terme en dues fases de forma consecutiva. La primera, que és la que comença ara, ja estava pressupostada en el 2017 i la 2a està inclosa en el pressupost del 2018. L'equipament està previst que finalitzi abans de l'estiu.
Amb aquest nou equipament esportiu, l'Ajuntament continua la política de millora dels equipaments esportius feta des de la regidoria d'esports. En els darrers anys, en l'àmbit de l'anella esportiva del Congost s'ha augmentat l'espai de pràctica esportiva amb el camp de rugbi, de beisbol, el circuit de ciclisme i darrerament, en la millora dels accessos a l'estadi de futbol.
La finalitat és enfortir l'anella esportiva del Congost, millorant les seves instal·lacions, afavorint l'augment i la capacitat de la pràctica esportiva i posar-la al servei dels clubs i els ciutadans.
Al mateix temps que es duen a terme les millores estructurals, la política municipal també s'adreça a la promoció d'esdeveniments de ressò que reportin activitat esportiva i econòmica i que faci de Manresa una capital esportiva de primer ordre.
El projecte es desenvolupa en el marc de l'avantprojecte d'urbanització dels espais lliures de l'àrea esportiva del Congost del 2007, el qual planteja l'estructuració d'aquesta àrea a partir d'uns recorreguts en direcció nord-sud entre els quals es disposen les diferents àrees de joc.
La instal·lació d'un camp de vòlei permanent a la ciutat dona resposta al compromís expressat per l'equip de govern al juliol de 2015 a petició d'una proposta de la CUP per instal·lar pistes de vòlei platja a la ciutat.
Comença la construcció de dues pistes de vòlei platja estables al Congost
Esports
També inclou una àrea de joc lliure per a la pràctica d'altres esports en sorra
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans Cardona reivindica els seus orígens en una Festa Major amb més de quaranta actes Pere Fontanals
-
Política Denuncien davant la Guàrdia Urbana de Manresa un mural de la Festa Major Alternativa Pere Fontanals
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
Publicat el
07 de febrer de 2018 a
les 15:28
Actualitzat el
07 de febrer de 2018 a les
15:32
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa visita el Montbui en el segon test de pretemporada
-
Esports
La Cursa del Mosquit tornarà a celebrar-se després de la pandèmia amb tres modalitats
-
Esports
El Covisa Manresa cau amb claredat davant un Barça Atlètic més rodat en el Trofeu Les Codines
-
Esports
Ferran Bassas: «Intentem ajudar els nous i ells estan fent un gran esforç»
-
Esports
El Kids&Us Manresa enceta la pretemporada amb triomf (113-91)
-
Esports
El manresà Thierno Diallo busca protagonisme als Jocs del Mediterrani
