Aquest cap de setmana s'ha celebrat a Guadalajara el Torneig Mediterrani Júnior organitzat per la Confederació Mediterránia de Gimnàstica. Aquesta és una competició d'alt nivell amb molt prestigi internacional on competeixen diversos països i on el Gimnàs Egiba hi ha tingut representació del seus gimnastes: en la modalitat d'artística femenina, Andrea Carmona Raya, i en la masculina, Thierno Boubacar.
Carmona va ésser seleccionada per a formar part de l'equip espanyol, tot i ser una gimnasta que no està vivint a cap Centre d'Alt Rendiment, sinó que entrena en el seu gimnàs. Va obtenir un total de tres medalles. La primera de plata, en el concurs general per equips, darrera de l'equip italià i compartint pòdium amb França. En la classificació individual, només un error a les paral·leles li van impedir pujar al pòdium, quedant en sisena posició. Tot i així es va classificar per a dues finals per aparells. En la final de barra va obtenir la medalla de bronze i va culminar la seva gran competició amb l'or al terra.
En la modalitat masculina, Thierno Boubacar va obtenir l'or en la competició per equips i va quedar sisè en la classificació individual. Va aconseguir classificar-se per a les finals de cavalls amb arc i paral·leles, aparells en els quals va tenir alguns errors que li van impedir mantenir el nivell del classificatori on havia obtingut fins i tot la millor nota.
Cal remarcar, el potencial del Club Egiba no només per poder estar competint en un Jocs del Mediterrani Júnior amb dos representants, sinó que aquests a més a més han estat peces clau per als bons resultats dels seus respectius equips, s'han classificat per a les finals i han aconseguit guanyar medalles.
ARA A PORTADA
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
Publicat el
11 d’abril de 2017 a
les 07:34
Et pot interessar
-
Esports
El Manresa CBF debuta a la Lliga Femenina 2 amb una derrota contundent a Mataró (64-39)
-
Esports
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón amb dos gols en l'últim minut (11-12)
-
Esports
El CE Manresa domina però no passa de l'empat sense gols davant l'Osasuna B (0-0)
-
Esports
El Covisa Manresa guanya a Cocentania i es col·loca a la part alta de Segona B (5-7)
-
Esports
El Pavelló de 1989 i el de 2027: així es diran els dos pavellons esportius de Sant Fruitós
-
Esports
Manresa canviarà el bàsquet per la gimnàstica rítmica amb 200 esportistes al Nou Congost
