El Covisa Manresa aconsegueix una important victòria contra el Cerdanyola (8-6)

El partit ha tingut moltes fases i alternances constants

Publicat el 12 de febrer de 2022 a les 21:39
El Covisa Manresa ha aconseguit tres punts importants davant un Cerdanyola molt intens en un partit amb moltes fases i alternances constants que ha finalitzat amb victòria local per 8-6.

Ha estat l'equip visitant qui s'ha avançat amb dos gols amb molt poc marge de temps als dos primers minuts del partit. Eren dues accions en què els manresans no han sabut reaccionar al sorprenent inici dels de Santi Lara. Pocs instants després, els manresans s'han refet i en tres minuts han donat la volta al partit amb tres gols consecutius. No prou amb això, els de Pau Machado han aprofitat la seva bona línia de joc d'aquell moment i amb dos gols més han deixat un parcial de 5 gols 2 a mitjans de la primera part. 

Després, errades defensives manresanes han estat les culpables que els visitants empatessin el partit a cinc gols a dos minuts per a la fi del primer període. El sisè gol, obra de Josan a un minut per al descans, ha estat molt important al deixar amb avantatge als del Pujolet poc abans de marxar als vestidors.

A la represa, el partit ha estat força planer tot i que qui ha tingut més ocasions han estat els de casa davant les bones aturades de Larios que ha deixat viu al seu equip.

El Cerdanyola ha mostrat en els instants finals una intensitat elevada i Alonso ha vist la segona targeta groga i, conseqüentment, l'expulsió. Amb superioritat, ha tardat molt poca estona en marcar el Covisa Manresa el setè gol en un moment en què el partit estava per decidir i molt ajustat. Els de casa han marxat amb dos gols de diferència a tres minuts per acabar, i amb el sistema de porter jugador per part visitant, Manu ha marcat el vuitè i ha tancat el partit. Un últim gol visitant d'Amores no ha tingut conseqüències. 

Dimarts vinent a les 9 del vespre, el Covisa Manresa rep al Mataró en partit ajornat pel factor Covid, corresponent a l'última jornada de la primera volta.

[despiece][h3]Fitxa tècnica[/h3]
Covisa Manresa: Adil, Eric Castillo, Josan, Asis, Gerard; Lavado, Santa, Manu, Terri, Ambros, Guille i Nabil.

Cerdanyola: Larios, Javi, Busquets, Bernat i Hector Albadalejo; Amores, Alex, Aguilar, Adrian, Alonso i Aron.

Àrbitres: Hurtado Cano i Coelho Santana.

Gols: 0-1 Hector Albadalejo m 1, 0-2 Bernat m 2, 1-2 Santa m 3, 2-2 Eric Castillo m 4, 3-2 Guille m 6, 4-2 Lavado m 9, 5-2 Manu m 11, 5-3 Bernat 13, 5-4 Amores m 17, 5-5 Alonso m 18, 6-5 Josan m 19, 7-5 Lavado m 17, 8-5 Manu 19, 8-6 Amores m 19.

- Resultats i classificació
[/despiece]