El Manresa CBF ha tornat de Setmana Santa amb una victòria ajustada davant el Promoviatges CBF Cerdanyola, 46-42, en un partit en què gairebé s'ha deixat remuntar vint-i-dos punts que havia tingut d'avantatge sobre el descans. La victòria classifica matemàticament les manresanes per a la final four que disputaran els quatre primers classificats a la fase regular.
Les manresanes han dominat tot el partit i després d'alguns empats inicials de seguida han agafat distància. Tancaven el primer quart deu punts per sobre, 20-10, i deixaven a les del Vallès amb només tres punts anotats al segon quart fins al 34-13 amb què s'ha arribat al descans.
A la tornada, el joc ha continuat equilibrat al tercer quart, fins al 41-22. Però quan tot semblava sentenciat, les visitants han completat un excel·lent darrer quart i han arribat a posar-se a només tres punts de les manresanes, tot i que els ha faltat temps per completar la remuntada i el partit ha acabat 46-42.
La màxima anotadora local ha estat Iona Garcia, amb 11 punts. El proper diumenge, a partir de 3/4 de 6 de la tarda, les roses jugaran a la pista del Joventut Les Corts.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
El Manresa CBF guanya el CBF Cerdanyola i es classifica per a la «final four» (46-42)
Les manresanes gairebé es deixen perdre un avantatge de vint-i-dos punts
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
-
L'ICS impulsa a Manresa una escola de salut transcultural adreçada a famílies d'origen marroquí Redacció
Publicat el
06 d’abril de 2024 a
les 16:58
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Pablo Tamba
-
Esports
Carlos Portero renova amb el CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Un centenar llarg de ciclistes participen en la 10a Cursa Vila de Súria
-
Esports
Eli Brooks no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa assegura la continuïtat de Roger Munells fins al 2027
-
Esports
El FC Joanenc fitxa el davanter Joan Martin per reforçar el primer equip
