Segon partit de lliga pel Manresa FS, en aquesta ocasió a la pista de La Unión. El conjunt que dirigeix Javi Rodriguez va vèncer en el primer partit de lliga a la Barceloneta i podria ser un dels equips que pugui lluitar als llocs punters de la taula. Ha mantingut força jugadors de la temporada passada, incrementant la plantilla amb diversos juvenils i algun que altre jugador de procedència propera.
Pel que fa al Manresa, l'equip ha entrenat correctament durant la setmana per refer-se de la derrota del primer partit al Pujolet. Corregir els errors evidents que es van produir és el més important de cara a que en el partit de dissabte el conjunt de Rozas pugui competir cara a cara amb un gran equip. Cap lesionat i tota la plantilla a punt per competir uns punts que cal recuperar.
De la resta de la jornada, destaca el partit Cerdanyola – Inmevasa Ollería. Sobresurt aquest partit per la victòria contundent ara fa set dies dels del Vallès a Ripollet ,que rebran a un equip que a casa seva te un ambient hostil i ha de demostrar lluny de terres valencianes que sap competir com a visitant.
El Manresa FS s'enfronta a La Unión en la segona jornada de lliga
Els manresans volen redimir-se de la derrota al Pujolet de la primera jornada
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de setembre de 2016 a les 13:23
Actualitzat el 23 de setembre de 2016 a les 13:26
Et pot interessar
-
Esports Dues benjamines del CE Manresa fitxen pel Barça i consoliden el bon moment del futbol femení al Congost
-
Esports Archange Izaw-Bolavie és el primer fitxatge del Baxi Manresa 2025-26
-
Esports Cardona impulsa la rehabilitació energètica del pavelló municipal
-
Esports Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família