L'Eternam Manresa FS jugarà els setzens de final de la copa Catalunya desprès que diumenge s'imposés al CEFS Santpedor en partit corresponent a la quarta ronda de la competició.
El resultat final de 0-3 pot donar la sensació d'una important superioritat visitant. Va ser així, però només en el segon període, que es quan es va decidir el partit. Durant la primera part, els sanpedorencs, molt més frescos, varen plantar cara a un Manresa amb poca intensitat sobre una pista lenta.
Fouad va obrir la llauna a mitjans de la segona part per donar peu a que els manresans agafessin confiança davant un equip que s'anava apagant poc a poc fins a rebre dos gols més fins al final del partit.
Ple a les graderies del Rafa Martinez amb aficions de les dues bandes. Ara, l'Eternam Manresa entrarà a setzens de final i haurà de jugar a la petita localitat lleidatana d'Alcoletge.
CEFS Santpedor: Gores, Garcia, Dani, Alejandro, Gimeno / Regis, Cristian, Roger, Anu i Anto.
Eternam Manresa: Adil, Lavado, Josan, Pau Albacete, Corvo / Marc Fdez, Oussama, Muñoz. Iken, Fouad i Aleix
Àrbitre: Cristian Velázquez.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de març de 2018 a les 08:41
Et pot interessar
-
Esports Armel Traoré serà baixa aquest cap de setmana contra el Real Madrid
-
Esports Més enllà del joc: una manresana es proclama campiona de Catalunya d'escacs sub8
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»
-
Esports El Baxi Manresa continua la seva mala ratxa a Múrcia (81-71)
-
Esports L'Avinent Manresa torna a la Primera Catalana de clubs després d'escombrar en el grup B