Després de XXXII edicions, la Caminada Popular de Navarcles canvia el format i es dirà Entr@igües. Des d'ara, la ruta donarà més importància al recorregut que voreja els rius, rieres i les fonts del voltant del municipi.
La caminada tindrà lloc diumenge a partir de 2/4 de 9 del matí des de la Font Nova en un recorregut circular que acabarà al mateix lloc. Aquesta és una de les novetats que inclou l'Entr@aigües, que fins ara començava a la Font dels Sobreeixdors. La ruta, de 15 quilòmetres, tindrà dos avituallaments, un menys que les edicions anteriors.
Els participants rebran un obsequi de la caminada i hi haurà un vermut per a tothom. El preu de les inscripcions és de 8 euros si s'obté de forma anticipada i 10 euros el mateix dia.
Neix l'Entr@igües, la caminada popular de Navarcles que estrena format
Esports
Tindrà lloc diumenge en un recorregut circular que tindrà inici i final a la Font Nova
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
02 d’octubre de 2018 a
les 16:44
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón amb dos gols en l'últim minut (11-12)
-
Esports
El CE Manresa domina però no passa de l'empat sense gols davant l'Osasuna B (0-0)
-
Esports
El Covisa Manresa guanya a Cocentania i es col·loca a la part alta de Segona B (5-7)
-
Esports
El Pavelló de 1989 i el de 2027: així es diran els dos pavellons esportius de Sant Fruitós
-
Esports
Manresa canviarà el bàsquet per la gimnàstica rítmica amb 200 esportistes al Nou Congost
-
Esports
Covisa Manresa i Ye Faky, amb un balanç idèntic, es mesuraran dissabte a Cocentaina
