L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages organitzarà aquest 2023 el primer torneig de pickleball de la comarca juntament amb Pickleball Bages, una nova entitat del municipi que treballa per fer créixer aquest esport de raqueta.
El passat cap de setmana el regidor d'Esports de Sant Fruitós de Bages, Xavier Navarro, va presenciar la primera edició del torneig de pickleball de la Camargue (França) per tal de començar a treballar en l'organització del torneig al municipi.
El president de l'entitat Pickleball Bages, Pere Segura, juntament amb dos jugadors més de la comarca, van prendre part com a jugadors en la primera edició d'aquesta competició, que enfrontava Espanya contra França a les instal·lacions de La Team Port.
El torneig es va desenvolupar amb una fórmula inspirada en la Copa Davis, amb diferents competicions, entre les quals els simples (homes i dones) i els dobles (homes, dones i mixtes). Després d'onze partits l'equip espanyol es va endur el trofeu per 8 a 3.
El pickleball és un esport de raqueta molt practicat als Estats Units i que barreja aspectes del tenis, el bàdminton i el tenis taula, amb una pala similar a les de pàdel, però en una pista on no hi ha parets. Aquest esport es va inventar com a joc infantil i aquest any l'escola Monsenyor Gibert ja l'ha incorporat com a activitat extraescolar.
Sant Fruitós de Bages organitzarà el primer torneig de pickleball de la comarca
El regidor d'Esports, Xavier Navarro, ha presenciat la primera edició del torneig d'aquest esport a la Camargue per començar-ho a treballar
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 23 d’octubre de 2023 a les 20:46
Actualitzat el 23 d’octubre de 2023 a les 20:55
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»