La Unitat de Parcs i Jardins Urbans de l'Ajuntament de Manresa ha comunicat que durant la nit del dijous 30 de maig al divendres 31, de les 10 del vespre a les 6 de la matinada, es portarà a terme un tractament fitosanitari en diverses zones de la ciutat pel control de la plaga del pugó, que són uns insectes que malmeten els arbres i la vegetació.
Aquest tractament és una mesura necessària per a la salut dels arbres i permet combatre les plagues i les possibles malalties que puguin tenir. El tractament es farà amb un equip atomitzador per arribar a qualsevol part de l'arbre. L'actuació es realitza en horari nocturn per evitar molèsties als veïns i, a més, es delimitarà la zona per evitar persones alienes al tractament.
Els arbres tractats són de les espècies acers, populus i chitalpes.
Els treballs es faran als següents carrers de la ciutat: C/ Ramon Iglesies, C/ Pintor Basiana, C/ Miquel Martí i Pol, C/ Sant Joan d'en Coll i C/ Caritat.
L'Ajuntament farà un tractament fitosanitari contra el pugó a l'arbrat de Manresa
L'actuació tindrà lloc la nit del dijous 30 de maig al divendres 31, de les 10 del vespre a les 6 de la matinada
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de maig de 2019 a les 13:52
Et pot interessar
-
Municipis La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay
-
Municipis Detenen un home que agredia la seva parella en ple carrer a Manresa
-
Municipis Dilluns s'iniciarà la construcció de la vorera de connexió amb la passera de Cal Gravat a Bufalvent