L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha aprovat per unanimitat aquest dimecres al ple municipal l'adjudicació del nou contracte d'abastament d'aigua. El canvi comportarà uns beneficis per la ciutadania importants perquè suposarà un estalvi del 22% en els rebuts de tots els veïns i veïnes, que forma part de l'estalvi global de 2,2 milions d'euros per al conjunt del municipi en els propers deu anys. La nova empresa adjudicatària, Acciona Aigua, agafa el relleu de SOREA, empresa que assumia el servei des de l'any 1976. El nou contracte tindrà una vigència de deu anys.
Voluntat política
El canvi d'empresa concessionària respon a la voluntat política de l'actual equip de Govern d'obtenir condicions econòmiques més favorables pel conjunt de la ciutadania en un dels serveis bàsics per a la població. En aquest sentit, més enllà de la rebaixa del 22% dels rebuts, l'empresa es compromet a invertir en millores de manteniment i a assumir les millores que es proposin des dels serveis tècnics de l'Ajuntament.
Millores socials
En el capítol de millores socials, l'empresa adjudicatària es compromet a realitzar campanyes d'informació ciutadana promovent un ús racional de l'aigua, programar xerrades als centres d'ensenyament, realitzar tallers, organitzar esdeveniments lúdics, promoure visites a les instal·lacions del servei i fer comunitat.
Sant Vicenç canvia d'abastament d'aigua per tenir un estalvi del 22% en els rebuts
Societat
Acciona Aigua pren el relleu de SOREA i proposa unes millores que arriben als 2,2 milions d'euros per al municipi els propers deu anys
ARA A PORTADA
-
-
Successos La revisió de les mesures cautelars pel crim de Carles Vilajosana ja té data Pere Fontanals
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
Publicat el
27 d’abril de 2017 a
les 20:50
Actualitzat el
27 d’abril de 2017 a les
20:53
Et pot interessar
-
Societat
Memòria i Història posa a l'abast dels instituts noves activitats sobre el nazisme i la República
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
