L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha aprovat per unanimitat aquest dimecres al ple municipal l'adjudicació del nou contracte d'abastament d'aigua. El canvi comportarà uns beneficis per la ciutadania importants perquè suposarà un estalvi del 22% en els rebuts de tots els veïns i veïnes, que forma part de l'estalvi global de 2,2 milions d'euros per al conjunt del municipi en els propers deu anys. La nova empresa adjudicatària, Acciona Aigua, agafa el relleu de SOREA, empresa que assumia el servei des de l'any 1976. El nou contracte tindrà una vigència de deu anys.
Voluntat política
El canvi d'empresa concessionària respon a la voluntat política de l'actual equip de Govern d'obtenir condicions econòmiques més favorables pel conjunt de la ciutadania en un dels serveis bàsics per a la població. En aquest sentit, més enllà de la rebaixa del 22% dels rebuts, l'empresa es compromet a invertir en millores de manteniment i a assumir les millores que es proposin des dels serveis tècnics de l'Ajuntament.
Millores socials
En el capítol de millores socials, l'empresa adjudicatària es compromet a realitzar campanyes d'informació ciutadana promovent un ús racional de l'aigua, programar xerrades als centres d'ensenyament, realitzar tallers, organitzar esdeveniments lúdics, promoure visites a les instal·lacions del servei i fer comunitat.
Sant Vicenç canvia d'abastament d'aigua per tenir un estalvi del 22% en els rebuts
Societat
Acciona Aigua pren el relleu de SOREA i proposa unes millores que arriben als 2,2 milions d'euros per al municipi els propers deu anys
ARA A PORTADA
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari Pere Fontanals
-
Societat La C-55 estrena el desdoblament entre el Castell de Castellbell i el túnel de Boguñà Pere Fontanals
-
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
Publicat el
27 d’abril de 2017 a
les 20:50
Actualitzat el
27 d’abril de 2017 a les
20:53
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós reclama una solució al canvi de sentit de la carretera de Santpedor de Manresa
-
Societat
Treballs de pavimentació a la BP-4313 entre Balsareny i Súria de dimarts a dijous
-
Societat
Manresa tallarà el trànsit al carrer de Sant Fruitós aquest dilluns per obres a la xarxa elèctrica
-
Societat
Manresa debat com adaptar les ciutats a les pluges intenses en la Jornada Tècnica de l'Aigua
-
Societat
La 16a Jornada de Demències del Bages aplega vora 90 persones a l'Hospital Sant Andreu
-
Societat
Tres camins rurals costeruts de Manresa es pavimentaran amb formigó rentat a l'àcid
