L'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet ha aprovat per unanimitat aquest dimecres al ple municipal l'adjudicació del nou contracte d'abastament d'aigua. El canvi comportarà uns beneficis per la ciutadania importants perquè suposarà un estalvi del 22% en els rebuts de tots els veïns i veïnes, que forma part de l'estalvi global de 2,2 milions d'euros per al conjunt del municipi en els propers deu anys. La nova empresa adjudicatària, Acciona Aigua, agafa el relleu de SOREA, empresa que assumia el servei des de l'any 1976. El nou contracte tindrà una vigència de deu anys.
Voluntat política
El canvi d'empresa concessionària respon a la voluntat política de l'actual equip de Govern d'obtenir condicions econòmiques més favorables pel conjunt de la ciutadania en un dels serveis bàsics per a la població. En aquest sentit, més enllà de la rebaixa del 22% dels rebuts, l'empresa es compromet a invertir en millores de manteniment i a assumir les millores que es proposin des dels serveis tècnics de l'Ajuntament.
Millores socials
En el capítol de millores socials, l'empresa adjudicatària es compromet a realitzar campanyes d'informació ciutadana promovent un ús racional de l'aigua, programar xerrades als centres d'ensenyament, realitzar tallers, organitzar esdeveniments lúdics, promoure visites a les instal·lacions del servei i fer comunitat.
Sant Vicenç canvia d'abastament d'aigua per tenir un estalvi del 22% en els rebuts
Societat
Acciona Aigua pren el relleu de SOREA i proposa unes millores que arriben als 2,2 milions d'euros per al municipi els propers deu anys
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
27 d’abril de 2017 a
les 20:50
Actualitzat el
27 d’abril de 2017 a les
20:53
Et pot interessar
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
