Plans

Viladordis organitzarà la seva primera Fira de Nadal

Serà aquest proper diumenge i tindrà caràcter solidari amb "La Marató"

Publicat el 18 de novembre de 2024 a les 08:09
Actualitzat el 18 de novembre de 2024 a les 17:26

El proper diumenge 24 de novembre, de 10 del matí a 5 de la tarda, el nucli manresà de Viladordis celebrarà la seva primera Fira de Nadal amb tot un seguit d'actes que també tindran un caire solidari amb La Marató.

Durant tota la jornada artesans, artistes, pagesia i empreses del barri i del seu entorn instal·laran parades d'articles de Nadal, decoratius i solidaris, i també productes de proximitat. Les parades estaran muntades a l'esplanada del costat del Casal de Viladordis.

Una Fira de Nadal de Viladordis solidària amb les malalties respiratòries

La 33a edició de La Marató serà el diumenge 15 de desembre i es dedicarà a les malalties respiratòries. Es tracta d'unes patologies que cada vegada tenen més afectació entre la població per factors ambientals, com la contaminació, i socials, com l'increment de l'esperança de vida.

Amb aquest esperit solidari, durant la Fira de Nadal de Viladordis, a les 12 del migdia, hi haurà un concert de música folk amb el grup T'Embolica la Troca que, en format de taquilla inversa, dedicarà la totalitat de la recaptació a La Marató.

A les 2 del migdia, a la sala gran del Casal, se celebrarà un dinar solidari del que també es lliuraran els beneficis a La Marató. Els tiquets per al dinar es poden adquirir a través del web d'Entrapolis fins a aquest dilluns.