La diputada del Congrés espanyol pel PP, Dolors Montserrat, ha estat aquest dilluns a Manresa per atendre una entrevista del Canal Taronja i reunir-se amb militants de la formació del Bages.
Montserrat s'ha referit a la manifestació de diumenge a Barcelona recordant que el Parlament Català "ha portat al Tribunal Constitucional fins a 50 lleis espanyoles" mentre que el govern central "ho ha fet en 34 ocasions". "Si insten a desobeir el Tribunal Constitucional, com és que continuen recorrent a ell quan creuen que una llei no els afavoreix?" s'ha preguntat la política.
La diputada també ha volgut aclarir que el PP no està en contra de la llei de pobresa energètica "sinò de només dos punts". Per una part, el fet que es pugui "expropiar" un habitatge perquè es consideri "que no se li dóna un ús social", i per l'altra, que les persones amb pocs recursos puguin deixar de pagar a les empreses de subministrament. En aquest cas, Montserrat ha recordat que els serveis socials de l'administració tenen eines per ajudar a pagar aquests serveis.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de maig de 2016 a
les 18:28
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Manresa critica la decisió judicial de mantenir el llançament del Bloc 8
-
Política
Crida a concentrar-se a Santpedor contra l'entrada d'Aliança Catalana al consistori
-
Política
Front municipal contra el PSC per l'esbroncada al ple de residus de Sant Joan
-
Política
Jéssica Albiach dona suport a la plataforma Per un Moià Viu contra l'ampliació de l'escorxador
-
Política
La Mion-Puigberenguer serà la protagonista de l'onzena jornada de L'Alcalde als Barris
-
Política
Romero inicia a Manresa una gira territorial per defensar el nou model de finançament
