El Comitè de Defensa de la República (CDR) de Manresa ha reivindicat aquest diumenge al migdia la plaça Onze de Setembre penjant estelades al capdemunt de cada un dels sis fanals de la plaça. La penjada ha tingut lloc en el transcurs d'un vermut solidari que el mateix CDR ha organitzat per recaptar fons per a la caixa de resistència. Al costat de la paradeta del vermut, els independentistes han desplegat, també, una parada per vendre elements de merxandatge.
La convocatòria arriba després que a finals de juliol la plaça Onze de Setembre es convertís en el centre de l'actualitat del Bages per una agressió feixista que va acabar amb cinc persones a l'hospital i set denúncies contra l'espanyolista de Balsareny, Raúl Macià, i tres persones més. Arrel d'aquella agressió, Macià ha reingressat a presó però en règim semi-obert, fet que li permet sortir de dia.
Aquesta última setmana l'estelada que presideix la plaça havia tornat a ser arrencada. Dos dies més tard, l'Ajuntament la va reposar.
El CDR reivindica la plaça Onze de Setembre penjant estelades a tots els fanals
Una seixantena de persones han participat en un vermut solidari que s'ha fet a la mateixa plaça
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de setembre de 2018 a les 12:31
Et pot interessar
-
Política ERC celebrarà cinc anys d’alcaldia a Manresa amb una festa oberta al Sielu
-
Política El semàfor: un element en vies d'extinció a Sant Joan de Vilatorrada
-
Política La Manresa més «ben parida», per combatre el pessimisme
-
Política Fem Manresa organitza una xerrada per analitzar els riscos del projecte de soterrament dels FGC a la ciutat
-
Política Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs
-
Política Castellbell i el Vilar prepara el relleu en la gestió de l'aigua a Mas Enric-Can Prat