El Comitè de Defensa de la República (CDR) de Manresa ha reivindicat aquest diumenge al migdia la plaça Onze de Setembre penjant estelades al capdemunt de cada un dels sis fanals de la plaça. La penjada ha tingut lloc en el transcurs d'un vermut solidari que el mateix CDR ha organitzat per recaptar fons per a la caixa de resistència. Al costat de la paradeta del vermut, els independentistes han desplegat, també, una parada per vendre elements de merxandatge.
La convocatòria arriba després que a finals de juliol la plaça Onze de Setembre es convertís en el centre de l'actualitat del Bages per una agressió feixista que va acabar amb cinc persones a l'hospital i set denúncies contra l'espanyolista de Balsareny, Raúl Macià, i tres persones més. Arrel d'aquella agressió, Macià ha reingressat a presó però en règim semi-obert, fet que li permet sortir de dia.
Aquesta última setmana l'estelada que presideix la plaça havia tornat a ser arrencada. Dos dies més tard, l'Ajuntament la va reposar.
El CDR reivindica la plaça Onze de Setembre penjant estelades a tots els fanals
Política
Una seixantena de persones han participat en un vermut solidari que s'ha fet a la mateixa plaça
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Cardona reivindica els seus orígens en una Festa Major amb més de quaranta actes Pere Fontanals
-
Política Denuncien davant la Guàrdia Urbana de Manresa un mural de la Festa Major Alternativa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
Publicat el
02 de setembre de 2018 a
les 12:31
Et pot interessar
-
Política
Sílvia Orriols crema durant la Festa Major Alternativa de Manresa
-
Política
El ple de Moià aprova l'ampliació de l'escorxador i la instal·lació de la planta de biogàs
-
Política
Moià celebrarà aquest dimecres el ple sobre el polígon d'El Prat ajornat per un ciberatac
-
Política
Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025
-
Política
El Sector Vermell reclama agilitzar les millores a l'estadi del Congost
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
