El president del Front Nacional identitari Català (FNIC) i regidor de Plataforma Vigatana (PLVI) a l'ajuntament de Vic, Josep Anglada, ha valorat positivament la trobada d'aquest dimecres a Manresa per posar en marxa el nou partit racista a la comarca del Bages. En la reunió a la que hi ha assistit una dotzena de persones "s'han compromès a implantar el FNIC a tota la comarca".
Segons asseguren des del partit, els presents han coincidit en la necessitat d'ocupar l'espai buit deixat per la racista Plataforma per Catalunya després de l'enfonsament d'aquest partit en les pesades eleccions municipals. "Recuperar l'espai identitari i tornar a tenir representació en alguns dels consistoris del Bages, és l'objectiu que ens marquem des d'aquest moment", han afirmat.
Un cop acabada la reunió, Anglada ha assegurat que "a Manresa i al Bages fan falta persones al servei dels ciutadans, i el FNIC pot ser aquesta força identitària, que per capacitat, honestedat i voluntat pot obrir una porta d'esperança per a totes aquelles persones que no se senten representats pels partits de la casta". En aquest sentit, el líder xenòfob ha dit que "el FNIC ha de tornar a recuperar l'espai que el seu dia ocupava el seu antic partit sense complexos", pel què confia que la nova formació creixerà amb força a la comarca del Bages.
Finalment, Anglada ha assegurat que "l'objectiu principal del partit serà defensar i ajudar a la gent de casa oblidats per casta política". Una casta que, segons Anglada, "solament pensa en afavorir i donar privilegis als immigrants".
Anglada també s'ha referit al comunicat de la CUP que demanava al govern de la ciutat a evitar qualsevol acte d'Anglada. En aquest senti, el líder de la formació racista ha manifestat que "aquestes amenaces per part d'aquests col·lectius radicals d'ultraesquerra i antisistema, no impediran que el FNIC segueixi fent campanya a tots els municipis de Catalunya", i ha afegit que "mentre uns utilitzant la violència per obtenir els seus objectius polítics i intentar imposar les seves propostes totalitàries, nosaltres apostem per la democràcia i el diàleg".
El Front Nacional de Josep Anglada es postula per ocupar l'espai deixat per PxC
Josep Anglada valora positivament la reunió d'una dotzena de persones a Manresa "tot i les amenaces de la CUP"
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de març de 2016 a les 09:38
Actualitzat el 17 de març de 2016 a les 09:44
Et pot interessar
-
Política
Sallent aprova un pressupost de 13,8 milions per al 2026 amb el focus en el centre urbà
-
Política
Junts reclama un pla de relleu generacional del comerç i carrega contra la gestió municipal
-
Política
Junts per Manresa reclama un itinerari segur per a vianants entre Les Cots i els Dolors
-
Política
Manresa assumeix la presidència del Consorci l'Agulla en el relleu amb Sant Fruitós
-
Política
Junts per Manresa presenta noves al·legacions a la ZBE i denuncia errors tècnics i socials
-
Política
El govern de Manresa portarà al ple la primera ordenança integral per a bicicletes i patinets elèctrics
