El grup parlamentari d'Esquerra Republicana es reunirà aquest dimecres, 8 de setembre, de forma extraordinària a Cardona, en una jornada de treball per encarar el curs polític. Els diputats i les diputades dels republicans debatran els eixos sectorials i nacionals que volen dur al Parlament en l'arrencada del nou període de sessions; i ho faran a l'Auditori Valentí Fuster de Cardona.
La sessió de treball, de fet, s'havia organitzat per principis de juliol per avançar feina de cara al setembre, però es va decidir ajornar-la per l'empitjorament de les dades epidemiològiques de llavors. Finalment, la trobada serà aquest dimecres; i en el tram final, al migdia, s'hi afegirà el president d'Esquerra Republicana, Oriol Junqueras. La jornada serà a porta tancada.
El grup parlamentari d'ERC farà una jornada de treball a Cardona
Aquest dimecres a l'Auditori Valentí Fuster en un acte a porta tancada
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de setembre de 2021 a
les 16:19
Actualitzat el
07 de setembre de 2021 a les
16:26
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
