El ple municipal de Súria va aprovar dijous passat l'avanç del Pla d'Ordenació Urbanística Municipal (POUM) del municipi i el seu document inicial estratègic per 12 vots a favor (PSC, GIIS, ERC, aiS i JxS) i 1 abstenció (regidor no adscrit). L'aprovació va tenir lloc en la darrera sessió ordinària del ple.
A partir del proper 1 de setembre s'iniciarà un període d'informació pública de l'avanç del POUM durant un termini de quaranta-cinc dies, amb l'objectiu que s'hi puguin formular suggeriments i, en el seu cas, altres alternatives de planejament.
L'aprovació del document d'avanç és una nova etapa de la tramitació administrativa per a l'elaboració del POUM com a instrument d'ordenació integral del territori.
El POUM expressa i planifica els reptes del desenvolupament municipal, definint el tipus de desenvolupament urbanístic, la preservació d'espais naturals, les àrees d'equipaments, etcètera.
A finals de juny, el ple municipal va aprovar un dictamen de convalidació i ampliació de les accions de participació ciutadana sobre l'elaboració del POUM. En les darreres setmanes s'hi han portat a terme sessions informatives i un període de consultes per a totes les persones interessades.
També han estat publicats un tríptic informatiu i altres documents, accessibles a través del web del POUM de Súria.
El ple de Súria aprova l'avanç del POUM del municipi sense cap vot en contra
A partir del proper 1 de setembre se n'iniciarà un període d'informació pública durant un termini de quaranta-cinc dies
ARA A PORTADA
Publicat el
01 d’agost de 2022 a
les 19:27
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns portaran al Parlament més de 3.100 signatures pel servei d'ictus 24 hores a Manresa
-
Política
Junts per Manresa avala que Bacardit iniciï converses per intentar una llista conjunta de cara a 2027
-
Política
L'Ajuntament de Manresa reforça la seva projecció internacional amb visites de treball a Itàlia
-
Política
Sant Vicenç de Castellet preveu estrenar la primera línia de bus urbà passat l'estiu
-
Política
Fem Manresa denuncia al Parlament el col·lapse de Rodalies i reclama mesures urgents
-
Política
Castellbell i el Vilar reorganitza tres regidories del govern sense canvis globals
