La iniciativa que han encetat a l'Escola La Flama ja té seguidors a altres centres de la ciutat. Així, l'AMPA de l'escola Serra i Hunter del barri de la Balconada també han preparat un programa d'activitats, que han anomenat Festa de la Tardor, des de divendres fins al matí de diumenge tot fent bivac les dues nits fins arribar a la jornada del referèndum. Els organitzadors han insistit en que totes les activitats que organitzen son obertes al barri i a tota la ciutat, i comptaran amb la col·laboració del CAFI de l'escola Ítaca, que no son col·legi electoral l'1-O.
El cap de setmana començarà divendres tot just quan acabin les classes a les 5 de la tarda, amb música i activitats al pati. A les 8 del vespre es farà una plantada de tendes de campanya a la zona habilitada. A les 9, tindrà lloc el sopar de germanor amb el que cadascú porti de casa "més alguna cosa per compartir". A les 10 de la nit hi haurà sessió de cinema a la fresca. I a les 11 es clourà l'activitat per anar a dormir.
Dissabte a les 10 del matí es començarà amb un taller de manualitats per construir un parxís humà. A les 11 s'habilitarà un circuit per fer en bicicleta. A les 12 del migdia es farà un taller per pintar samarretes. L'activitat seguirà a les 2 del migdia amb un dinar que s'ha de portar de casa, i a les 5 de la tarda es farà un pintacares. Una hora més tard es jugarà al parxís humà. A 2/4 de 8 hi haurà espectacle per a petits i grans. A les 9 de la nit, sopar, i finalment a les 10, cinema abans que a les 11 tothom vagi a dormir esperant al diumenge 1 d'octubre.
S'hi afegeix l'AMPA de l'institut Cal Gravat
L'assemblea de l'AMPA de l'institut Cal Gavat, que tampoc no és col·legi electoral, ha aprovat aquest dijous amb més d'un 90% dels vots, afegir-se a la celebració de la Festa de Tardor de l'escola Serra i Hunter i així ajudar-los en l'organització d'actes i en el gaudi de la festa.
El Serra i Hunter de la Balconada també s'apunta a fer bivac fins al referèndum
Política
L'AMPA del centre ha organitzat la Festa de la Tardor, amb el suport del CAFI, la comunitat d'adults de l'escola Ítaca, que no és col·legi electoral, i obren les activitats al barri i a tota la ciutat
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
28 de setembre de 2017 a
les 21:12
Actualitzat el
29 de setembre de 2017 a les
15:35
Et pot interessar
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
