Els Prínceps d'Astúries en una imatge d'arxiu a Girona. Foto: Xavier Pi
Els prínceps d'Astúries, Felipe de Borbón i Letizia Ortiz visitaran el Monestir de Montserrat el proper dijous, 14 de juliol i presidiran la inauguració de l’exposició "Camins de terra, camins de mar", del jove artista asturià Hugo Fontela que tindrà lloc a les 12 al MDM.
Hugo Fontela. Camins de terra, camins de mar, a la Sala Daura del MDM
L'exposició de l'artista asturià Hugo Fontela Camins de terra, camins de mar es podrà veure a la Sala Daura del Museu de Montserrat fins el 13 de novembre. En aquesta mostra, Hugo Fontela, que exposa per primera vegada a Catalunya, presenta la seva producció pictòrica. Es tracta de 50 obres seleccionades pel propi autor, que ofereixen una visió global del seu món creatiu. El jove artista asturià, resident a Nova York, afirma que "aprendre, evolucionar, canviar és una lluita amb un mateix, d'autoexigència sempre, de no caure en l'estancament".
Els prínceps d'Astúries visitaran Montserrat dijous
Assistiran a la inauguració de l'exposició "Camins de terra, camins de mar", del jove artista asturià Hugo Fontela
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juliol de 2011 a
les 17:55
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
