Al llarg d'aquests dies els municipis dels Bages celebren assemblees locals per designar els nous presidents i comitès locals de Convergència Democràtica de Catalunya (CDC).
Fins al moment, els municipis de Sant Vicenç de Castellet i el Pont de Vilomara tenen nous nomenaments, al capdavant dels quals hi ha Marcel·lí Subirana, elegit president local de CDC a Sant Vicenç de Castellet el 26 d'abril i Rosario González, nova presidenta al Pont de Vilomara des del dia 4 maig.
El Jordi Serracanta continua la presidència local de CDC a Manresa, segons es va aprovar en l'assemblea celebrada el 25 d'abril. A Sant Joan de Vilatorrada, repeteix Agustí Roy des del 23 d'abril, i a Santpedor, Elisabet Colom ha estat reeligida presidenta local de CDC segons l'assemblea del passat 26 d'abril.
Propers nomenaments de CDC al Bages
El dissabte 19 de maig es celebrarà l'assemblea local de Fonollosa, en la qual es decidirà el president local de CDC al municipi, i el dijous 24, tindrà lloc la de Sallent.
En les properes setmanes més d'una vintena de pobles celebraran assemblees locals per designar els nous presidents locals de CDC al Bages.
Es comencen a nomenar els presidents locals de CDC
Sant Vicenç i el Pont de Vilomara tenen nou representant, mentre que Manresa, Sant Joan i Santpedor repeteixen president
Ara a portada
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Plans La Moreneta tornarà a sobrevolar l'Abadia de Montserrat amb motiu del dia de la Mare de Déu Redacció
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica Redacció
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana Redacció
Publicat el 08 de maig de 2012 a les 16:30
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs