Com si no hi hagués hagut judici, les entitats i plataformes sobiranistes del Bages i, per extensió, de la Catalunya Central, han començat a definir el calendari davant l'imminent retorn dels presos polítics a la presó de Lledoners, aquest dimecres sobre el migdia.
Reprenent la rutina que es va trencar el passat 1 de febrer quan els presos van ser traslladats a Madrid amb motiu del judici al Tribunal Suprem, Joan BonaNit iniciarà aquest mateix dimecres la seva diària salutació des de l'altiplà del camp posterior de Lledoners i seguirà fent-lo cada vespre a 3/4 de 9 mentre els líders del procés continuïn al centre penitenciari de Sant Joan de Vilatorrada, segons ha explicat ell mateix a NacióManresa.
Una altra de les activitats que es reprendran serà la que portaven a terme els protagonistes de la Música per la Llibertat. Els músics tocaran cada diumenge a les 8 del vespre des del mateix punt i procuraran que cada setmana hi hagi alguna novetat quant a intèrprets.
Les altres activitats s'acabaran d'ultimar en els propers dies, quan la dinàmica dels diferents moviments torni a posar-se en marxa després d'aquesta aturada de gairebé 5 mesos.
Per començar, aquest dimecres l'ANC i Òmnium han convocat a les 8 del vespre per acompanyar Joan BonaNit en la seva salutació i donar la benvinguda als presos polítics.
Joan BonaNit i Música per la Llibertat reprenen el calendari a Lledoners davant el retorn dels presos
El jove independentista saludarà els presos cada vespre a 3/4 de 9 mentre que els músics tocaran cada diumenge a les 8 del vespre
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
Publicat el 25 de juny de 2019 a les 20:48
Actualitzat el 25 de juny de 2019 a les 20:53
Et pot interessar
-
Política
Cardona congela taxes i impostos municipals de cara a 2026 i només apuja un 2,5% l'IBI per l'IPC
-
Política
Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República
-
Política
El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027
-
Política
Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República
-
Política
De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa
-
Política
Cardona presenta un projecte de 12,5 milions per transformar i revitalitzar el seu nucli antic
