Com si no hi hagués hagut judici, les entitats i plataformes sobiranistes del Bages i, per extensió, de la Catalunya Central, han començat a definir el calendari davant l'imminent retorn dels presos polítics a la presó de Lledoners, aquest dimecres sobre el migdia.
Reprenent la rutina que es va trencar el passat 1 de febrer quan els presos van ser traslladats a Madrid amb motiu del judici al Tribunal Suprem, Joan BonaNit iniciarà aquest mateix dimecres la seva diària salutació des de l'altiplà del camp posterior de Lledoners i seguirà fent-lo cada vespre a 3/4 de 9 mentre els líders del procés continuïn al centre penitenciari de Sant Joan de Vilatorrada, segons ha explicat ell mateix a NacióManresa.
Una altra de les activitats que es reprendran serà la que portaven a terme els protagonistes de la Música per la Llibertat. Els músics tocaran cada diumenge a les 8 del vespre des del mateix punt i procuraran que cada setmana hi hagi alguna novetat quant a intèrprets.
Les altres activitats s'acabaran d'ultimar en els propers dies, quan la dinàmica dels diferents moviments torni a posar-se en marxa després d'aquesta aturada de gairebé 5 mesos.
Per començar, aquest dimecres l'ANC i Òmnium han convocat a les 8 del vespre per acompanyar Joan BonaNit en la seva salutació i donar la benvinguda als presos polítics.
Joan BonaNit i Música per la Llibertat reprenen el calendari a Lledoners davant el retorn dels presos
El jove independentista saludarà els presos cada vespre a 3/4 de 9 mentre que els músics tocaran cada diumenge a les 8 del vespre
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juny de 2019 a les 20:48
Actualitzat el 25 de juny de 2019 a les 20:53
Et pot interessar
-
Política El semàfor: un element en vies d'extinció a Sant Joan de Vilatorrada
-
Política La Manresa més «ben parida», per combatre el pessimisme
-
Política Fem Manresa organitza una xerrada per analitzar els riscos del projecte de soterrament dels FGC a la ciutat
-
Política Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs
-
Política Castellbell i el Vilar prepara el relleu en la gestió de l'aigua a Mas Enric-Can Prat
-
Política Socialistes del territori demanen mesures assequibles per dignificar les urbanitzacions