Aquest dijous es va constituir el primer equip local del Partit Demòcrata a Navarcles en assemblea. Aquesta assemblea ja és la desena que fa el nou partit a la comarca per tal d'anar constituint els equips locals i així anar-se estenent pel territori.
Com en les altres assemblees de constitució dels equips, els punts principals de l'ordre del dia van ser la presentació i votació de l'única candidatura que es presentava a dirigir l'equip local del nou partit al municipi.
L'obertura i presentació de l'acte, com en altres ocasions, va anar a càrrec de la Presidenta Comarcal, Ivet Castaño, i seguidament, intervingué Josep Creus i Pons, candidat a presidir la nova direcció de l'executiva local. Creus va néixer a Manresa fa 61 anys i en porta més de 35 residint a Navarcles. Empresari i enginyer agrícola, actualment jubilat. És un gran aficionat als escacs, participa al Club d'Escacs de Navarcles i és cantaire i President de la coral de St. Esteve de Balsareny des de fa més de 30 anys.
Els altres membres de la llista que l'acompanyen són: Joan Zapata Lluch, Josep Corrons Cors, M. Carme Alòs Pintó, Eduard Padrós Campo, Josep Díaz Leiva, Eva Tolosa Bastardas, Josep Antoni Díaz Albacete, Núria Creus Rododera i Avel·lí Puig Reguant.
Finalment, es va dur a terme la votació de la llista entre tots els associats de Navarcles, que van avalar-la amb el 100% dels vots a favor.
El president de l'equip local va agrair la confiança unànime dipositada, tant a ell com al seu equip, comprometent-se a treballar pel partit, pel poble, per la comarca i pel país amb rigor i responsabilitat.
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
02 de juny de 2017 a
les 12:52
Actualitzat el
02 de juny de 2017 a les
12:56
Et pot interessar
-
Política
Manresa escollirà per sorteig les 738 persones que formaran part de les meses electorals
-
Política
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d'euros per al 2027
-
Política
Una nova assemblea de Sant Vicenç obre el debat sobre la presència ultra als municipis
-
Política
Els alcaldes del Bages reclamen més recursos policials i rebutgen l'ús polític del crim de Manresa
-
Política
Avenç Nacionalista constitueix l'executiva local de Manresa
-
Política
Santpedor no pujarà cap impost el 2027 i millora les bonificacions d'IBI, IAE i ICIO
