Aquest passat dissabte, 18 de març, es va constituir el primer equip local del Partit Demòcrata (PDECat) a Monistrol de Montserrat en assemblea.
Com en les altres assemblees de constitució dels equips, els punts principals de l'ordre del dia van ser la presentació i votació de l'única candidatura que es presentava a dirigir l'equip local del nou partit al municipi.
L'obertura i presentació de l'acte, com en altres ocasions, va anar a càrrec de la Presidenta Comarcal, Ivet Castaño, i seguidament, hi va intervenir el president local sortint, Francesc Martínez Romero, que va fer un balanç de la feina feta en el darrer comitè local de Monistrol.
Jordi Elias Ramos, candidat a presidir la nova direcció executiva local, va ser l'encarregat de presentar la resta de la candidatura. Elias va néixer a Monistrol de Montserrat fa 36 anys. Format en grau superior d'hoteleria l'any 1999 i treballant en el sector des d'aleshores, i actualment al Món Sant Benet de Sant Fruitós de Bages.
Els altres membres de la llista que l'acompanyen són Xavier Silva Galera, Montse Viñas Tolosana, Montse Velasco Carrera, M. Esther Lozano Badules, Jaume Cot Floriach i Francesc Martínez Romero.
Finalment, es va dur a terme la votació de la llista entre tots els associats del Partit Demòcrata al municipi, que la van avalar unànimement. El nou president de l'equip local va agrair la confiança dipositada, tant a ell com al seu equip, assegurant que des d'aquell moment mateix entomen el repte de treballar pel poble i pels associats amb il·lusió, però a la vegada, amb seny i responsabilitat.
ARA A PORTADA
-
-
-
Successos Els Mossos investiguen un possible homicidi al carrer Sant Jaume de Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Cardona reivindica els seus orígens en una Festa Major amb més de quaranta actes Pere Fontanals
-
Política Denuncien davant la Guàrdia Urbana de Manresa un mural de la Festa Major Alternativa Pere Fontanals
Publicat el
20 de març de 2017 a
les 10:08
Et pot interessar
-
Política
Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones
-
Política
Sílvia Orriols crema durant la Festa Major Alternativa de Manresa
-
Política
Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes
-
Política
El ple de Moià aprova l'ampliació de l'escorxador i la instal·lació de la planta de biogàs
-
Política
Moià celebrarà aquest dimecres el ple sobre el polígon d'El Prat ajornat per un ciberatac
-
Política
Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025
