La CUP ha emès un comunicat per denunciar "el desplegament, les posteriors agressions i detencions arbitràries" dels Mossos d'Esquadra durant la manifestació de l'1 de Maig, a Manresa. La formació rupturista posa èmfasi en el fet que "des del primer moment ens vam trobar envoltats per uns cinquanta Mossos d'Esquadra (antiavalots ARRO) amb actitud totalment provocadora sense respectar l'espai ni la distància adequada per tal de poder exercir el dret a manifestació".
Per això, la formació rupturista demana que es convoqui una reunió amb les instàncies polítiques responsables del desplegament policial, o sigui l'Ajuntament de Manresa i el Departament d'Interior de la Catalunya central, amb la CUP de Manresa.
La CUP també demana "un posicionament públic de l'Ajuntament de Manresa, que valori el desplegament, les agressions policials i les detencions arbitràries".
I finalment, que l'Ajuntament de Manresa i el Departament d'Interior "depurin responsabilitats" de tots els fets succeïts durant la manifestació de l'1 de maig a Manresa, entre responsables polítics, agents agressors i comandaments que donaven les ordres.
La CUP vol que es «depurin responsabilitats» per l'actuació dels Mossos de l'1 de Maig
La formació demana "un posicionament públic de l'Ajuntament de Manresa, que valori el desplegament, les agressions policials i les detencions arbitràries"
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 02 de maig de 2017 a les 14:11
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs