La Fiscalia Superior de Catalunya ha decidit arxivar la investigació per suposada malversació de fons públics contra els 167 alcaldes independentistes que el 7 de novembre de l'any passat van viatjar a Brussel·les per trobar-se amb l'expresident de la Generalitat Carles Puigdemont.
La trobada, organitzada per l'AMI i l'AMC, també va comptar amb l'assistència d'eurodiputats i altres exmembres del Govern. El ministeri públic conclou que el viatge va ser pagat amb diners dels propis alcaldes o els seus grups municipals i de les dues entitats municipalistes.
La Fiscalia arxiva la investigació contra els alcaldes independentistes que van anar a Brussel·les
Política
Hisenda i el Tribunal de Comptes volien saber si havien pagat amb fons municipals el viatge per trobar-se amb Puigdemont
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
25 de setembre de 2018 a
les 14:03
Actualitzat el
25 de setembre de 2018 a les
14:05
Et pot interessar
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
