La Guàrdia Civil ha obert un expedient disciplinari contra l'agent que va emmanillar un veí de Fonollosa durant el referèndum de l'1-O, segons ha confirmat a NacióManresa l'advocat que defensa els afectats per les càrregues de l'1-O al Bages, David Casellas.
L'agent està imputat per un delicte de detenció il·legal arran de la denúncia que van presentar els advocats bagencs i haurà de declarar per aquest motiu el pròxim 26 de juny, a dos quarts d'onze del matí, al jutjat número 2 de Manresa.
La denúncia compta amb l'adhesió del fiscal i també amb una resolució favorable de l'Audiència Provincial. Segons ha explicat Casellas, aquest és el primer cas del qual es té constància que la mateixa Guàrdia Civil estigui investigant internament una actuació relativa als fets de l'1-O.
La Guàrdia Civil expedienta l'agent que va emmanillar un veí de Fonollosa l'1-O
Política
El policia haurà de declarar als Jutjats de Manresa el pròxim 26 de juny
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
30 de maig de 2019 a
les 07:18
Et pot interessar
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
-
Política
El govern de Manresa defensa el nou protocol d'emergència habitacional: «Ordena la intervenció»
