L'Ajuntament de Manresa és un dels 786 d'arreu de Catalunya on l'AMI ha fet arribar la lona amb la paraula "Republiquem". Com a membre d'aquesta entitat, l'Ajuntament de Manresa s'adhereix a la campanya i, per aquest motiu, dilluns dia 1 d'octubre, a les 11 del matí, farà el desplegament de la pancarta, en un acte amb la presència de l'alcalde, Valentí Junyent, regidors i regidores i obert a tota la ciutadania.
En el marc de l'acte, l'alcalde Valentí Junyent llegirà el manifest consensuat per l'AMI, que consta d'onze punts que deixen clar el compromís del món local amb Catalunya; amb el municipalisme; amb els valors democràtics; amb la pau; amb el diàleg; amb les llibertats individuals i els drets fonamentals; amb totes les persones anònimes que van fer possible l'1 d'octubre; amb els resultats del Referèndum; amb els presos polítics i exiliats; amb els alcaldes i altres persones investigades; i amb la República Catalana.
D'altra banda, aquest divendres s'ha penjat a la façana principal de l'Ajuntament de Manresa un cartell amb el text "La bandera estatal penja en aquest Ajuntament per imperatiu legal i en compliment d'una sentència judicial".
Manresa s'adhereix a la campanya «Republiquem», promoguda per l'AMI
Política
El proper dilluns, dia 1 d’octubre, a les 11 del matí, i coincidint amb el primer aniversari del referèndum per la independència, a l'Ajuntament es desplegarà la pancarta amb el lema "Republiquem"
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
28 de setembre de 2018 a
les 15:12
Et pot interessar
-
Política
Manresa escollirà per sorteig les 738 persones que formaran part de les meses electorals
-
Política
Sant Fruitós aprova un pressupost de 16,5 milions d'euros per al 2027
-
Política
Una nova assemblea de Sant Vicenç obre el debat sobre la presència ultra als municipis
-
Política
Els alcaldes del Bages reclamen més recursos policials i rebutgen l'ús polític del crim de Manresa
-
Política
Avenç Nacionalista constitueix l'executiva local de Manresa
-
Política
Santpedor no pujarà cap impost el 2027 i millora les bonificacions d'IBI, IAE i ICIO
