La Comissió 11 de Setembre, formada per ANC, Consell per la República, CUP, ERC, Fundació Independència i Progrés, Junts per Catalunya, Òmnium Bages-Moianès i PDCAT, està preparant la tretzena edició de la Marxa de Torxes per la República a Manresa.
El parlament de l'acte serà a càrrec de Núria Cadenes Alabèrnia, periodista i escriptora, autora de la novel·la-documental sobre l'assassinat de Guillem Agulló. Júlia Martín, membre de Bages pels Drets Civils i una de les 3.000 persones encausades, llegirà el manifest unitari, en representació del col·lectiu.
A primers de setembre es farà públic el recorregut de la Marxa i la participació d'entitats de cultura popular, que s'adaptarà a les exigències sanitàries del moment.
Núria Cadenes farà el parlament central de la tretzena Marxa de Torxes de Manresa
Júlia Martín, membre de Bages pels Drets Civils i una de les 3.000 persones encausades, llegirà el manifest unitari
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’agost de 2021 a les 14:19
Actualitzat el 20 d’agost de 2021 a les 14:22
Et pot interessar
-
Política
Mor Carles Esclusa, exregidor per ERC i expresident del Cercle Artístic de Manresa
-
Política
Sergi Perramon crea Avenç Nacionalista i l'ofereix per a una candidatura conjunta de cara a 2027
-
Política
Andreu Torres releva Joan Zapata com a conseller comarcal del Bages
-
Política
Aloy reclama al Senat que els ajuntaments amb estalvis puguin utilitzar els seus recursos
-
Política
El govern de Manresa estudia què fer amb el superàvit de 2024 després del canvi de Pedro Sánchez
-
Política
L'alcalde de Castellterçol recorda que l'oposició ha votat «sistemàticament» en contra de les millores a l'ANLA
