El president de la Generalitat, Quim Torra, visitarà aquest dijous els exconsellers del Govern Jordi Turull, Josep Rull i Joaquim Forn a la presó de Lledoners, a Sant Joan de Vilatorrada (Bages), segons han explicat fonts de Presidència a l'ACN.
S'espera que els tres consellers cessats per l'article 155 i empresonats de manera preventiva per ordre del Tribunal Suprem arribin a la presó catalana aquest dimecres, després d'un periple que ha començat aquest dilluns des de la presó madrilenya d'Estremera, on han estat fins ara, i que els ha fet passar per la presó de Valdemoro, també a Madrid, i per la de Zuera, a Saragossa, on faran nit aquest dimarts.
La setmana passada ja hi van arribar els altres quatre empresonats per la macroacusa contra el procés sobiranista, Oriol Junqueras, Raül Romeva, Jordi Sànchez i Jordi Cuixart. Torra visitarà Turull, Rull i Forn tornant d'Escòcia, on aquest dimecres té previst reunir se amb la primera ministra escocesa, Nicola Sturgeon, i amb l'exconsellera Clara Ponsatí, exiliada al Regne Unit.
Torra visitarà dijous Turull, Rull i Forn a la presó de Lledoners
Hi anirà tornant d'Escòcia, on aquest dimecres s'entrevista amb la primera ministra, Nicola Sturgeon
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juliol de 2018 a les 21:15
Actualitzat el 10 de juliol de 2018 a les 21:16
Et pot interessar
-
Política
La CUP - Capgirem Moià denuncia que l'Ajuntament manté ocults documents clau sobre la consulta del biogàs
-
Política
El Govern exposa al Bages els objectius del PLATER: 1.684 MW solars i 568 MW eòlics fins al 2050
-
Política
El Bages renova el conveni digital amb més seguretat i eines pròpies per als ajuntaments
-
Política
Manresa presenta un pressupost 2026 amb una forta caiguda d'inversions per la fi dels Next Generation
-
Política
ERC denuncia manca de lleialtat institucional de Junts sortint del govern de Santpedor
-
Política
Junts trenca el pacte de govern de Santpedor i deixa ERC en minoria
